» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پیام تقدیر فرماندار از فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تقدیر فرماندار از فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان مبارکه

دی 17, 1393 0010

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، فرماندار شهرستان مبارکه طی پیامی از تلاشهای ارزنده فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان مبارکه در انهدام باند سارقین مسلح  قدردانی کرد. 

متن پیام به شرح زیر است.

*باسمه تعالی*

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

جناب آقای سردار آقاخانی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان اصفهان

جناب آقای سرهنگ جبارپور فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان مبارکه

با سلام

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه ازامنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

اینجانب از اینکه شما عزیزان نیروی انتظامی با اراده ی آهنین و بر اساس دین داری واخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده اید، وبا تلاش و از جان گذشتگی خود توانستید باند سارقین مسلح که سلب آسایش مردم کرده را شناسایی و به هلاکت برسانید و جایگاه امنیت استان را ارتقاء دهید،تقدیر و تشکر خود را اعلام می داریم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشند.

 

ولله الحمد

سید محمدعلی احمدی

فرماندار شهرستان مبارکه

farmandar2

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×