» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مهندس محمد شرفا به عنوان شهردار مبارکه منصوب شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مهندس محمد شرفا به عنوان شهردار مبارکه منصوب شد

دی 16, 1393 1024

در مراسمی محمد شرفا به عنوان شهردار مبارکه معرفی و از زحمات ناصر نفری شهردار سابق این شهر تقدیر شد.
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد شرفا، شهردار سابق خمینی‌شهر اصفهان ظهر امروز در سالن اجتماعات شهرداری مبارکه با حضور جمع کثیری از مسئولان استان اصفهان و شهرستان مبارکه و اقشار مختلف به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی و از زحمات شهردار سابق تقدیر شد.

محمد شرفا از قبل و با توافق اعضای شورای شهر مبارکه، از بین همه داوطلبان، به عنوان گزینه نهایی با اکثریت آرا برای تصدی پست شهردار مبارکه معرفی شده بود.

وی در این جلسه با حضور معاون امور عمرانی استانداری، امام جمعه و فرماندار شهرستان مبارکه و بسیاری از مسئولان استانی و شهرستان به عنوان شهردار جدید شهرستان مبارکه معرفی شد.

شرفا دارای مدرک فوق لیسانس عمران و همچنین چندین سال سابقه مسئولیت سازمان نظام مهندسی و شهرداری شهرهای بزرگ استان را در پرونده خود دارد و پس از طی مراحل اداری و اعلام ابلاغ توسط استاندار به عنوان شهردار جدید انتخاب شد.

پس از موافقت شورای اسلامی شهر مبارکه با استعفای ناصر نفری، شورای شهر مبارکه تصمیم گرفت شخصی از مجموعه و بدنه شهرداری را به عنوان سرپرست معرفی کند و محمد شرفا برای کسب این پست انتخاب شد.

نفری به دلیل اختلاف نظر با برخی اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از سمت خود استعفا داده بود.

11

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×