» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدرسه خیرساز معصومه زمانی در شهرستان مبارکه افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مدرسه خیرساز معصومه زمانی در شهرستان مبارکه افتتاح شد

دی 14, 1393 0017

مدرسه خیرساز زنده یاد معصومه زمانی روز یکشنبه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، افتتاح شد

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، مدرسه خیرساز زنده یاد معصومه زمانی روز یکشنبه با حضور قائدی‌ها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سجاد مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان و نماینده، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش مبارکه و جمعی از اولیاء دانش آموزان در روستای جوهرستان شهرستان مبارکه به طور رسمی به بهره برداری رسید.
عملیات تخریب و بازسازی مدرسه مرحومه معصومه زمانی به همت خیرساز، علی زمانی از دو سال گذشته آغاز شده بود که امروز با حضور این خیر نیک اندیش و روسای آموزش و پرورش استان اصفهان و مجمع خیرین شهرستان مبارکه بطور رسمی افتتاح شد.
گفتنی است این مدرسه با زیربنایی در حدود ۵۳۰ مترمربع دارای شش کلاس درس، دو اتاق اداری، کتابخانهو سالن اجتماعات است.
لازم به یادآوری است، این مدرسه با اعتباری در حدود ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت ۴۲۰ میلیون تومانی علی زمانی و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان احداث شده است.
سجاد مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان امروز در آئین گشایش آموزشگاه خیرساز مرحومه معصومه زمانی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۰ پروژه‌ نیمه‌تمام در مدارس استان اصفهان وجود دارد که تکمیل آنها به ۸۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان از خیرانی که تمایل به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس استان اصفهان را داشته باشند، حمایت می‌کند، افزود: دولت به دلیل داشتن مشکلات مالی به تنهایی توانایی تکمیل پروژه‌های مدارس نیمه‌تمام را ندارد و خیران مهم‌ترین قشر جامعه در ایجاد مکانی برای تربیت فرزندان هستند.
سجاد با بیان اینکه هر چه مدارس ما مجهزتر و مستحکم‌تر شود و افراد باسواد با مدارج عالی علمی و اخلاقی در این مدارس دانش‌اندوزی کنند، تصریح کرد: بدون شک تیرهای دشمن هم به همان میزان در جبهه‌های فرهنگی به سنگ خواهد خورد.
قائدیها، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، نیز در این مراسم به ارزش کار خیران مدرسه‌ساز اشاره و اظهار داشت: هیچ کاری پسندیده‌تر از ایجاد مکانی برای تربیت نسل جوان نیست.
وی با بیان اینکه براساس آیات و احادیث، ارزش هر انسان به میزانی است که برای خانواده و مردم مفید باشد و در مسیر اصلاح منطقه، کشور و حتی جهان بکوشد، افزود: باید دانش‌آموزانی تربیت شوند که نسبت به مردم جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دلسوز باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود و اقدام خیران و مسئولان در کمک به آموزش و پرورش و تربیت دانش‌آموزان گام نهادن در مسیر اصلاح جامعه است.
ایرانپور نماینده مردم شهرستان مبارکه نیز در این مراسم با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز با فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور، کمال وظیفه خود را نسبت به جامعه نشان داده‌اند، اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز مهم‌ترین افراد جامعه در عرصه تربیت افتخارآفرینان آینده کشور هستند که باید قدردان نیت‌‌های نیک آنها بود.

http://imna.ir/images/docs/000175/n00175475-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×