» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه: 3ميليارد و ۲۰۰ميليون تومان بودجه در نظر گرفته شده برای حسينيه مركزي مباركه با توجه به تاخير در ارائه طرح برگشت داده شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه: 3ميليارد و ۲۰۰ميليون تومان بودجه در نظر گرفته شده برای حسينيه مركزي مباركه با توجه به تاخير در ارائه طرح برگشت داده شد

دی 10, 1393 087

رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه گفت : افق و آينده خوب و درخشاني را براي شهر مباركه و شهروندان شريف آن پيش بيني مي كنيم .

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از مباركه نيوز ، خليل طاهري با بيان اينكه بايد براي تحقق بودجه سال ۹۴ از پتانسيل محلات در اين زمينه بطور كامل استفاده كنيم گفت : بعد از انتخاب شهردار بلافاصله بازديد از محلات شهر را با استفاده از مكانيسم هاي موجود روابط عمومي شروع مي كنيم.
وي با بيان اينكه ۲۰ درصد افزايش بودجه براي سال آينده پيش بيني مي كنيم گفت : مديريت شهري براي تحقق بودجه و اجراي آن ساعت ها و ماهها وقت صرف كرده و اميدواريم بتوانند آنرا به نحو احسن اجرا كنند.
طاهري تصريح كرد : بحمدالله بودجه خوبي در شهر داريم و از مردم عزيز درخواست مي كنيم كه نيازهاي عمراني و فرهنگي شهر را به خدمتگذاران خود در مديريت شهري اعلام كنند .

وي گفت :همه زيرساخت ها از جمله تالار بزرگ شهر و باغ بانوان طبق برنامه كه در بودجه آمده در حال انجام است.
طاهري با بيان اينكه مصوبات شهرداري و شوراي شهر مباركه بدون هيچگونه وقفه اي در حال انجام مي باشدافزود : در اين مدت كميسيون عمران فعال شده و هفته اي دو بار با دعوت از طراحان ، مشاورين و پيمانكاران كارها و پروژه ها را پيگيري نموديم.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه استفاده از نيروها و پيمانكاران بومي براي ما ارجحيت و اهميت خاصي دارد گفت : ما از شهردار جديد كار مي خواهيم و براي ما تحقق پروژه ها اهميت دارد.
طاهري با بيان اينكه از شهردار جديد انتظار داريم در جهت محقق شدن پروژه ها از همه مكانيسم هايي كه در اختيار دارد استفاده كند گفت : با توجه به اينكه فرصت چنداني نداريم و حدود يك سال نيم از زمان خدمت دوره چهارم شوراي اسلامي سپري شده ،از همه كاركنان زحمت كش و خدوم شهرداري انتظار داريم كه بيشتر از گذشته با تمام وجود و صادقانه در كنار شهردار و شوراي شهر قرار داشته باشند و همه انتظارات مديريت شهري را تامين كنند.

وي گفت : در اين زمينه با هيچ كسي تعارف و يا شوخي نداريم اگر دوستان با ما همراه و همكار بودند از ما هستند و اگر همكاري نكردند اين عدم همكاري و تبعات آن به عهده خودشان خواهد بود.

رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با بيان اينكه ارگ نهچير ، باغ بانوان و تالار بزرگ شهر، پارك هشت بهشت و پاركينگ طبقاتي براي ما از اهميت ويژه اي برخوردار است گفت :در جلساتي كه با شهردار مباركه داشتيم مقرر شد كه طرح ها و پروژه هايي كه در سطح شهر و محلات شروع كرديم در زمان دوره چهارم شوراي شهر تكميل و مورد بهره برداري قرار گيرد.
وي با بيان اينكه خيابان شهداي طاهري ، خيابان شهيد مدني ، به معضلي براي مردم در مركز شهر تبديل شده كه بطور جدي انتظار داريم كه هر چه زودتر حل شود گفت :پروژه هاي مانند تالار بزرگ شهر ، باغ بانوان ، پل ورودي سرارود ، خانه فرهنگ محمديه ،ورودي قهنويه از سمت خيابان حافظ كارهاي جديدي است كه در اين دوره شوراي شهر در حال انجام است.

طاهري با بيان اينكه پروژه پل سرارود با سرعت خوبي در حال انجام است گفت :در سال آينده شاهد افتتاح پاركينگ طبقاتي بزرگ شهر ، پارك هشت بهشت و خيابان شهداي طاهري خواهيم بود.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه گفت : توجه و سرعت بخشيدن به سازه حسينيه مركزي شهر مباركه براي ما از اهميت بسيار زيادي برخوردار است .
وي با بيان اينكه اين سازه فلزي كه در حال حاضر وجود دارد به صورت چند منظوره استفاده شود گفت : علاوه بر مبالغي كه قبلا براي ساختمان حسينيه مركزي شهر و مجموعه فرهنگي هزينه شده بود، ۱۰۰ ميليون تومان ديگر هم از طرف شوراي اسلامي شهر براي كمك به حسينيه مركزي شهر مصوب و پرداخت شد.
طاهري افزود : سازه فلزي حسينيه مركزي مباركه مسقف شده و به سيستم سرمايش و گرمايش مجهز مي شود و و در مناسبت هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با انتقاد از روند پيشرفت كار احداث حسينيه مركزي مباركه گفت : بنده به عنوان عضو هيئت امنا حسينيه مركزي مباركه و رئيس شوراي شهر از روند پيشرفت كار و تهيه طرح حسينيه رضايت ندارم.
وي با بيان اينكه سرعت در روند پيشرفت كار حسينيه از انتظارات كليه اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر مباركه است افزود : ۳ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان در بودجه امسال براي حسينيه مركزي مباركه در نظر گرفته بوديم كه با توجه به تاخير در ارائه طرح اجرايي حسينيه اين بودجه برگشت داده شد.

qqqq

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 8

  1. شهروند

    می خواستم یه رئیس بافکرشوراءشهربگوئیم کدام سه ملیاردتومان:این تصمیمی که خودشخص شماگرفتید..برای شما….. به عنوان……شهر

    • علی

      به خلیل طاهری بگوئید اینقدر …..

  2. احسان

    اقای طاهری خدا قوت..
    خاصیت مبارکه ای ها همینه چشم دیدن هم دیگه رو هم ندارن اخر سر هم ضرر میکنن همیشه همین بوده و هست!!شما برای خدا کار کن یکی اون بالا هست که میبینه

    • علی

      سلام احسان جان
      تا حالا هر چی بوده همش شعار و ….. بوده ایشون همش برا ………. و …… و …………….. کار کرده البته که خدا شاهد و ناظر است

      • رسول

        سلام
        فکر کنم این احسان یا پسر ……… هستش یا ………… که طرفداری میکنه

        • مدیر

          با سلام
          دوست عزیز شما با یک آی پی از یک سیستم با دو تا اسم مختلف علی و رسول در این مطلب نظر دادید و این کار در سایت تخلف محسوب میشه
          اگر تکرار بشه این حرکت از انتشار مطالب شما مذوریم…. ضمناً سعی کنید در نظرات توهین ، تهمت، افترا و… نباشه که مجبور شیم به جای اون …… بزاریم! یا منتشر نکنیم!
          موفق باشید

  3. محمد

    آقای طاهری سلام ماهم این خبرروشنیدیم و وقتی سوال کردیم گفتندشورا وشهرداری ناراحت هستندکه چرا درایام محرم توحسینیه فقط ازمجتمع فولادوشرکت ایثارگران تقدیرشد واسمی ازشهرداری وشورابه میان نیامدواین دلیل ناراحتی شورابوده وحالا وقتی که شماخودتان جزوهیئت امناحسینیه هستیدچرابه مهندسین نقشه کش ضرب العجل ندادید که زودترنقشه راآماده کنندوشروع به کارکنیدکه بودجه برگشت نخوردمامردم ازشماشورای محترم وهیئت امناحسینه خواهشمندیم که زودترکارساخت وسازحسینیه راشروع کنیدبازهم اززحمات شماممنونیم

  4. علی مهنا

    با سلام خدمت همه دوستان
    حسینیه مرکزی شهر مبارکه آبروی شهرستان مبارکه هستش لذا حقیر از همه مسئولین و مردم خیر شهرستان خواهش میکنم که به هر نحو ممکن تلاش کنن که هر چه سریعتر ساخته بشه و از آقا ابا عبداله الحسین هم خواهش میکنم خودشون به این میعاد گاه عاشقانش یه نظری داشته باشن که انشا الله هر سریع تر ساخته بشه.
    و من الله توفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×