» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » جزئیات درگیری مسلحانه با سارقان مسلح و شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان
اخبار ورزشی

جزئیات درگیری مسلحانه با سارقان مسلح و شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان

دی 7, 1393 0013

در درگیری ماموران انتظامی گلپایگان با سارقان مسلح، ۳ تن از پرسنل نیروی انتظامی از جمله جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان شهید و چند مامور دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شامگاه شنبه پس از تعقیب و گریز پلیس گلپایگان با سارقان مسلح، در منطقه‌ای مسکونی از شهر گلپایگان ماموران نیروی انتظامی با سارقان درگیر شده و متاسفانه سرهنگ محمد هاشمی جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به ضربه گلوله به شهادت رسیده است.

تعدادی از ماموران نیروی انتظامی که در این درگیری مجروح شده بودند، به اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند تا تحت درمان قرار بگیرند که پس از دقایقی 2 تن دیگر از پرسنل نیروی انتظامی نیز بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شدند و تعداد 6 نفر دیگر تحت جراحی قرار گرفتند.

شاهدان ماجرا اظهار داشتند: که پس از شنیدن صدای تیراندازی از منزل خارج شده بودند که سارقان متواری شده و سرهنگ هاشمی و تعدادی دیگر از ماموران نیروی انتظامی را غرق در خون و نقش بر زمین دیدند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در روز گذشته سارقان مسلح پس از سرقت در شهر الیگودرز متواری شده و در مسیر با ماموران نیروی انتظامی خمین درگیر شده و یکی از ماموران پلیس خمین را به شهادت رسانده و به سمت گلپایگان حرکت کردند.

در مسیر گلپایگان سارقان با پلیس شهرستان درگیر شده و با ادامه تعیقب و گریزها سارقان به داخل شهر گلپایگان وارد شده و سپس در یکی از کوچه‌های فرعی با پلیس درگیر می‌شوند و با تیراندازی به سمت ماموران به سمت شهر خوانسار متواری می‌شوند.

آخرین شنیده‌ها خبر از درگیری ماموران نیروی انتظامی با سارقان در روستای وانشان می‌دهد.

139112260000963

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×