» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه : 9 دی ملت ایران بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری و نظام را اعلام کردند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه : 9 دی ملت ایران بیعت مجدد خود با مقام معظم رهبری و نظام را اعلام کردند

دی 5, 1393 1010

امام جمعه مبارکه گفت : در حماسه 9 دی ملت ایران بیعت مجدد خود را با مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ‘محمد جواد محمدی’ در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه افزود : در حماسه 9 دی ملت ایران مشتی محکم به دهان دشمنان اسلام و انقلاب و حامیان آنها زدند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه حماسه 9 دی هیچ گاه فراموش شدنی نیست گفت : بصیرت و آگاهی ملت ایران بود که حماسه 9 دی را به وجود آورد و این حماسه بزرگ باید همیشه برجسته گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه دستاوردهای بسیاری به دنبال داشته است، بیان داشت: یکی از این دستاوردهای آن اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان بود بطوری که می توان گفت که 9 دی در سایه هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری به وجود آمد.

حجت الاسلام محمدی گفت : حضور ده ها میلیونی مردم در تظاهرات 9 دی سال 88 که درتاریخ انقلاب بی‏نظیر بود، بصیرت، هوشیاری و دشمن‏شناسی ملت مسلمان ایران را به‏خوبی نشان داد و برای همیشه به‏ عنوان حماسه‏ای‏ ماندگار در تاریخ باقی می ماند.

امام جمعه مبارکه با گرامیداشت هفته وقف گفت : فرهنگ حسنه وقف هر چه بیشتر ترویج شود.

وی با بیان اینکه وقف باید در بطن جامعه رسوخ یابد، تصریح کرد: این مهم مستلزم فرهنگ سازی، اعتمادسازی و اطلاع رسانی بیشتر در بین خانواده ها است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر ترویج سنت حسنه و ماندگار وقف از سوی مردم و مسئولان در جامعه، بیان داشت:گسترش فرهنگ وقف در جامعه می تواند به ریشه کنی فقر کمک کرده و جامعه را از مشکلات ناشی از فقر برهاند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×