» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » تربیت 63 حافظ کل قرآن کریم در انجمن قرآن و عترت شهرداری مبارکه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

تربیت 63 حافظ کل قرآن کریم در انجمن قرآن و عترت شهرداری مبارکه

دی 5, 1393 0111

شهردار مبارکه گفت: 63 حافظ کل قرآن کریم توسط انجمن قرآن و عترت شهرداری مبارکه در فرهنگ‌سرای غدیر تربیت شدند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه سیدحمید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از جمله حوزه‌هایی که در آن همکاری‌هایی بین اوقاف و شهرداری صورت گرفته، برگزاری دوره‌های حفظ قرآن و محافل انس با قرآن کریم است و همچنین در زمینه اطلاع‌رسانی برنامه‌های اداره اوقاف با این ارگان تعامل و همکاری‌های لازم در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: 63 حافظ کل قرآن کریم توسط انجمن قرآن و عترت شهرداری مبارکه در فرهنگ‌سرای غدیر تربیت شدند.

شهردار مبارکه ادامه داد: در فرهنگ‌سرای غدیر شهرداری مبارکه، انجمن قرآن و عترت اقدام به برگزاری دوره‌های طرح حفظ قرآن کریم کرده و به طور متوسط بالغ بر 60 نفر حافظ قرآن را در هر دوره تربیت می‌کند.

وی همچنین به گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده در فرهنگ‌سرای شهرستان اشاره و تاکید کرد: ماه گذشته نیز کلاس تفسیر سوره واقعه توسط انجمن قرآن و عترت برگزار شد که 300 نفر در آن شرکت کردند و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا شد.

موسوی به بالا بودن سطح کیفی دوره‌ها و استفاده از اساتید برجسته‌ دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع موجب شده تا از شهرستان‌های اطراف نیز جهت شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام و شرکت کنند، پس از اتمام دوره نیز گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم است تا در راستای بالا بردن کیفیت و تاثیرگذاری هرچه بیشتر برنامه‌های اجرایی در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود، هماهنگی و تامل بیشتر و مناسب‌تری بین دستگاه‌های مجری صورت بگیرد.

13930912000229_PhotoA

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. یه بنده خدا

    بگین بهشون لطف کنن فاکتور هایی رو که بدهکارن رو پرداخت کنن ابتدا بعد……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×