» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: ساخت مساجد با گسترش معنویت همراه باشد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: ساخت مساجد با گسترش معنویت همراه باشد

دی 5, 1393 0011

امام جمعه مبارکه در آیین کلنگ زنی دو مسجد و حسینیه در این شهرستان گفت:  در کنار عمران مسجد به عمران و آبادانی معنوی نیز باید پرداخت.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نفل از ایرنا، همزمان با هفته وقف، مراسم کلنگ زنی مسجد و حسینیه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) محله 9 صفاییه و مسجد و حسینیه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) محله درچه کلماران شهرستان مبارکه روز پنجشنبه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی امام جمعه مبارکه در این مراسم گفت: خانه خدا، خانه رشد معنویت و تغییر انسان به سمت تعالی است.

وی با بیان اینکه خانه هدایت باید به دست انسانها ساخته شود، اظهار داشت: عمران و ساخت مساجد به دست کسی صورت می گیرد که ایمان به خدا و مبداء و معاد داشته باشد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه مشارکت در ساخت مسجد ثمره دنیوی و اخروی دارد، افزود: هرکس برای مسجد هزینه ای کند، خود را بیمه کرده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی فضاهای خوبی در جهت اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی در شهرها و روستاها بوجود آمد.

ایرانپور گفت: رسیدگی به امور مردم محله ها و روستاها و توسعه و آبادانی روستاها و شهرها از اولویتهای کاری مسئولین است.

وی افزود: کار خیر در این دنیا منحصر به مسجد و حسینیه نیست و ساخت کتابخانه عمومی، مدرسه، دانشگاه و بخصوص بیمارستان و درمانگاه جزء نیازهای ضروری شهرستان است و همه این موارد را خدمت به خلق می دانیم.

مسجد و حسینیه محله 9 صفاییه با 700 متر زیربنا در سه طبقه ساخته می شود که دو طبقه آن را حسینیه تشکیل می دهد و دارای فضاهای فرهنگی و ورزشی خواهد بود.

مسجد و حسینیه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) محله درچه کلماران نیز در 2 هزار و 685 متر مربع زمین در دو طبقه احداث خواهد شد.

81438206-6160429

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×