» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » علی ایرانپور: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه شبانه روزی شد
اخبار شهرستان مبارکه

علی ایرانپور: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان مبارکه شبانه روزی شد

دی 4, 1393 0010

با دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی و موافقت مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، درمانگاه روزانه مبارکه به یک مرکز شبانه روزی تبدیل شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز پلی کلینیک شبانه روزی تامین اجتماعی مبارکه گفت: این شهرستان به دلیل دارا بودن بیش از 500 واحد صنعتی، منطقه ای صنعتی در کشور محسوب می شود.

ایرانپور تصریح کرد: بیش از 50 هزار نفر از مردم شهرستان مبارکه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند اما متأسفانه تا به امروز فقط یک درمانگاه روزانه در این شهرستان وجود داشت.

وی اظهار کرد: با دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی و موافقت مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی امروز یکی از در خواست های چندین ساله مردم شهرستان مبارکه محقق شد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در این آیین گفت: خدمات بسیار خوبی در حوزه تامین اجتماعی بویژه حوزه درمان به مردم ارائه می شود که در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است.

دکتر اعتصام پور با بیان اینکه رویکرد ما در دولت یازدهم توجه به بیماری های مزمن و نظام ارجاع است، گفت: با اعزام متخصصین به درمانگاههای تامین اجتماعی شهرستانهای استان، بیماران نیازمند به خدمات تشخیصی که قبلا توسط پزشکان درمانگاهها شناسایی شده اند معاینه و درمان شده و در صورت لزوم به خدمات بستری به بیمارستان های مرکز استان اعزام می شوند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×