» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » یک و نیم میلیارد تومان وام به طرح های اقتصادمقاومتی درمبارکه پرداخت شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

یک و نیم میلیارد تومان وام به طرح های اقتصادمقاومتی درمبارکه پرداخت شد

دی 1, 1393 0012

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مبارکه از پرداخت بیش از یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی از اول سال 93 تاکنون به طر ح های اشتغال زای معرفی شده از سوی این ناحیه خبر داد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، مجید عقیلی روز دوشنبه در جمع بخشداران ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و گرکن جنوبی شهرستان مبارکه گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه مبارکه با اتکا به ظرفیت ها وقابلیت های مستعد و متخصص و با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان مبارکه توانسته در جهت کمک به اشتغال زایی از طریق ایجاد و راه اندازی و توسعه و راه اندازی طرح های زود بازده و امیدآفرین گام های موثری بردارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عرصه بسیج سازندگی در سطح کشور اقدام عملی و مؤثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: این طرح ها در موضوعات اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی به عنوان یک الگوی موفق،اعتماد به نفس و کارایی مردم را افزایش داده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مبارکه تصریح کرد: در سال 93 در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج و توسعه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی از طریق جذب اعتبارات مردمی، بانک مهر اقتصاد بیش یک و نیم میلیارد تومان به جوانان مستعد و بسیجی این عرصه در روستاها و شهرستان مبارکه اختصاص داده است.

عقیلی، برگزاری اردوهای هجرت دانش آموزی را از جمله طرح های شاخص فرهنگی در جهت مبارزه با تهدیدات نرم و بستری مناسب و کارآمد و جریان فرهنگی اصیل برای پرورش استعدادهای اخلاقی و معنوی دانش آموزان درجهت تعمیق و توسعه روحیه جهادی آنان در صحنه های مختلف سازندگی و فرهنگی به منظور اصالت بخشیدن به هویت انسانی واسلامی آنان دانست.

وی افزود: سازماندهی بیش ازیک هزار و 500 نفربسیجی در قالب اردوهای جهادی یک روزه حلقه های صالحین، 7 روزه بسیج محلات و همچنین اعزام اردوی 10 روزه بسیج دانش آموزی و 3 روزه متخصصین و مهندسین بسیجی و اردوهای 14 روزه دانشجویی به مناطق محروم و کم برخوردار با عرصه یابی بسیج سازندگی و همکاری و هماهنگی و تعامل دهیاران، شوراهای اسلامی و ادارات مربوطه در بخش های مختلف شهرستان را در قالب فعالیت هایی نظیر ساخت عالم،خانه بهداشت،پل سازی، غسالخانه، مرمت و بهسازی معابر و مدارس و فضاسازی اماکن فرهنگی از دیگر اقدامات ثمربخش بسیج سازندگی سپاه مبارکه است.

عقیلی خاطر نشان کرد : بسیج سازندگی سپاه ناحیه مبارکه آمادگی کامل دارد تا با بهره گیری از توان و ظرفیت های ارزشمند مهندسین متعهد و متخص شهرستان و با همکارای دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت مرمت، بازسازی و نظارت و پشتیبانی از طرح های اقتصاد مقاومتی در زمان کمتر و با کیفت بهتر، طرح های مفید و موثری را به انجام برساند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با کمک و حمایت دستگاه های اجرایی شهرستان و روانسازی خدمت رسانی، بتوانیم با استفاده از نبوغ، استعداد فکری، تخصصی و معنوی جوانان بسیجی شهرستان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افق های روشنی بگشائیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×