» عمومی » ورزشی » بازگشت به صدر با قدرت/سپاهان4 – گسترش فولاد1؛ آتش بازي خلعتبري
ورزشی

بازگشت به صدر با قدرت/سپاهان4 – گسترش فولاد1؛ آتش بازي خلعتبري

آذر 19, 1393 009

شاگردان حسين فرکي با پيروزي قاطعانه مقابل گسترش فولاد به صدرجدول ليگ‌برتر بازگشتند. آنها به اميد توقف نفت در بازي فردا هستند تا با عنوان اول به تعطيلات بروند.

به گزارش “ورزش سه”، ستاره امروز سپاهان در بازی مقابل گسترش محمدرضا خلعتبری بود که با 3 گل تفاوت تیمش را مقابل حریف رقم زد.

هفته هفدهم لیگ برتر، ورزشگاه: فولاد شهر اصفهان
داور:محمد ملکی، کمک ها:علیرضا کناری،حمزه علی سلیمی
گل: خلعتبری 1و12و73(از روی نقطه پنالتی)، مرادمند 48 برای سپاهان؛ بیاتی نیا 74 برای گسترش فولاد
اخطار: نویدکیا 43، علی کریمی 89 از سپاهان، مهدی اسلامی 71 از گسترش

سپاهان: رحمان احمدی، هادی عقیلی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، سعید قاعدی فر (46 پاپی)، علی کریمی، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، امیر حسین کریمی (79 سرلک)، مهدی شریفی (66 س.کای) و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

گسترش فولاد : مهدی اسلامی، مرتضی اسدی، محمد مختاری، امید نظامی پور، بهنام داداش وند، علیرضانقی زاده، میثم نقی زاده، میلاد جهانی (36 جابر انصاری)، محمد ابراهیمی، رسول پیرزاده (83 پیمنتا) و محمدامین درویشی
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل:
1-0(سپاهان): هنوز بازیکنان دو تیم در زمین جابجا نشده بودند که خلعتبری با یک حرکت عمقی از سمت چپ از گوشه محوطه 6 قدم با پای چپ و روی پا توپی را به گوشه دروازه گسترش فرستاد. این گل در ثانیه 20 بازی رقم خورد.
2-0(سپاهان): محمدرضا خلعتبری دومین موقعیت تیمش را تبدیل به دمین گل مسابقه کرد. او یک ضربه کاشته را در دقیقه 12 با پای راست از کنار دیوار دفاعی گسترش عبور داد و به گل دوم رسید.
3-0( سپاهان): پاس رسول نویدکیا در فضای خالی دو مدافع وسط گسترش به سومین گل سپاهان منجر شد. این گل توسط مرادمند مدافع وسط سپاهان به ثمر رسید.روی این گل کندی مدافعان گسترش فولاد تاثیر گذار بود.
4-0(سپاهان): یک بار دیگر خلعتبری پس از برخورد با ضربه کاشته به دیواره دفاعی گسترش صاحب توپ شد که در حین دریبل به طرز مشکوکی روی زمین افتاد و پس از اعلام پنالتی توسط داور با یک ضربه چیپ گل سومش را زد.
4-1(گسترش فولاد): محسن بیاتی نیا با استفاده از اشتباه مدافعان سپاهان از فاصله نزدیک گل اول خود را در این فصل برای تیم جدیدش به ثمر رساند.

شرح بازی:
سپاهان در آستانه تعطیلات پنجاه روزه لیگ برتر در شرایطی میزبان گسترش فولاد بود که شاگردان حسین فرکی به واسطه اختلاف تفاضلی که با تیم نفت در صدر جدول ایجاد شده بود به قصد کسب یک برد پرگل وارد زمین شدند. اما گسترش فولاد با وجود تساوی هفته گذشته در مقابل استقلال خوزستان با این انگیزه به فولادشهر آمده بود تا سپاهان مدعی را متوقف کند. با آغاز مسابقه همه چیز به سود سپاهان پیش رفت و محمدرضا خلعتبری با زدن یک گل زیبا در همان ثانیه های ابتدایی گسترشی ها را غافلگیر کرد تا سپاهان به کسب یک برد پرگل در این مسابقه امیدوار شود. البته این برتری خیلی زود دو برابر شد و محمدرضا خلعتبری با یک ضربه ایستگاهی دروازه گسترش را برای بار دوم باز کرد تا گسترشی ها برای جبران گل خورده دست به انجام یک بازی احساسی بزنند و همین مسئله فرصت مناسبی برای سپاهان فراهم کرد تا در نیمه اول بارها دروازه گسترش را با خطر مواجه کند. بازی خوب بازیکنان جوان سپاهان در این مسابقه باعث شد جای خالی کرمی و پریرا در ترکیب سپاهان احساس نشود و نیمه اول با همان دو گل به سود سپاهان به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم بازی هم همان بلای دقایق ابتدایی بر سر گسترش آمد و این بار محمدحسین مرادمند مدافع جلو آمده سپاهان گل سوم سپاهان را به ثمر رساند تا کار برای گسترش در این بازی تمام شود. در ادامه سپاهان باز هم با روحیه‌ای خوب بر روی دروازه گسترش فشار آورد تا خلعتبری بازی خوبش در این مسابقه را با زدن گل سوم خودش تکمیل کند. بعد از این نتیجه گسترشی ها بر روی یک ضد حمله یکی از گلهای خورده را جبران کردند و تا پایان مسابقه هم اتفاق خاصی نیفتاد تا سپاهان با کسب این برد پرگل با روحیه ای خوب راهی تعطیلات شود.

حواشی:
*پیش از شروع بازی رسول نویدکیا،احسان حاج صفی،محمد رضا خلعتبری و هادی عقیلی بازیکنان سپاهان به سمت نیمکت گسترش فولاد رفتند و با کمالوند و سایر بازیکنان خوش و بش کردند.
*بازیکنان سپاهان با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته بود:هم پیمان شویم برای جلوگیری از ایدز به زمین رفتند.
*هواداران سپاهان پس از دومین گل محمد رضا خلعتبری به شدت او را تشویق کردند.آنها از خلعتبری خواستند که در سپاهان بماند.

اتفاق ویژه:
خلعتبری بعد از تصمیم داور مبنی بر ضربه پنالتی در حالی که هادی عقیلی برای دریافت توپ و زدن ضربه پنالتی پیش آمده بود، به او گفت که می‌ خواهد در این بازی 3 گله بشود. او سپس پشت توپ ایستاد و با اعتماد به نفس با یک پنالتی چیپ گل سومش را زد و به سمت هواداران سپاهان رفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×