» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نبود بودجه پایدار روبروست
شهرستان مبارکه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نبود بودجه پایدار روبروست

آذر 14, 1393 009

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نبود بودجه پایدار و قانونمند نبودن وظایف نمایندگان در دستگاه های اجرایی مهمترین چالش این شوراست.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، جعفر عسگری روز پنجشنبه در جلسه مسوولین شوراهای هماهنگی و ستاد های دهه فجر استان اصفهان در مبارکه با اشاره به اینکه شورای هماهنگی یک نهاد غیر دولتی اما منتسب به دولت است، افزود: این شورا در نظام اسلامی از جایگاه رفیعی برخورداراست.

وی گفت: این شورا با وجود مشکلات و محدودیت های مالی با حرکت در مسیر ولایت و پرهیز از ورود به جریانان های سیاسی، همکاری خوبی با بخش ها و نهادهای مختلف نظام اسلامی دارد.

عسگری ابراز امیدواری کرد که این مشکل با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت برطرف شود تا شورای هماهنگی در انجام رسالت سنگین خود، دغدغه مسائل مالی نداشته باشد.

وی افزود: برای برنامه ریزی جهت فعالیت های فرهنگی در جامعه باید انسجام و وحدت مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به وجود صنایع متعدد در شهرستان مبارکه اظهارکرد: باوجود این صنایع و افراد فرهنگی و انقلابی درمبارکه انتظار است که پشتوانه خوبی برای انجام تبلیغات اسلامی در این شهرستان بوجود آید.

عسگری در ادامه به برنامه های این شورا برای ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: ایجاد شادی و نشاط در بین عموم مردم از مهمترین اهداف برگزاری ایام الله دهه فجر است.

وی اظهار کرد: در این راستا، همکاری مسوولان برای ایجاد شادی و نشاط در بین مردم در ایام دهه فجر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه با حضور جدی مردم در صحنه، دشمن عقب نشینی می کند، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از تشکیل، وظیفه خطیر و سنگین احیای مناسبت های مذهبی و انقلابی از جمله جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: این شورا تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن مناسبت های دینی و انقلابی به کار گرفته است.

فرماندار شهرستان مبارکه نیز گفت: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است.

سیدمحمد علی احمدی افزود: ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز اسلام است و در این روزها باید به دنیا نشان دهیم که ملت ایران، همچنان پای آرمان ها و اعتقادات خود استوارهستند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×