» عمومی » ورزشی » حاشيه مراسم برترين‌هاي فوتبال سال آسيا – 2014
ورزشی

حاشيه مراسم برترين‌هاي فوتبال سال آسيا – 2014

آذر 9, 1393 008

مراسم انتخاب بهترين‌هاي آسيا حواشي داشت که حضور فعال ستاره اسبق عربستان و ديده نشدن رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در تصاوير تلويزيوني از آن جمله بود.

به گزارش فارس، مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال سال آسیا (2014 ) حواشی زیادی داشت. از جمله این که سامی الجابر، مهاجم طلایی دهه گذشته فوتبال آسیا با حضور در مراسم، فعال‌ترین چهره در انتشار تصاویرش در این مراسم در شبکه‌های اینترنتی و حتی تلویزیونی بود.

در این مراسم علی‌کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هیچگاه در تصاویر تلویزیونی دیده نشد و منابع خبری از شروع مراسم از انتخاب ناصر الشمرانی به عنوان بازیکن برتر سال قاره خبر دادند.

حواشی مراسم به این شرح است:

*در این مراسم تمام روسای فدراسیون‌های فوتبال قاره آسیا حضور داشتند. از کشورمان علی کفاشیان هم حاضر بود اما هیچگاه در خلال پخش تلویزیونی مراسم در قاب تصاویر دیده نشد.

*اردنی‌ها اولین فدراسیونی بودند که موفقیت ژاپنی‌ها را برای انتخاب به عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا تبریک گفتند.

+دو شبکه تلویزیونی ان.اچ.ک و آساهی ژاپن مورد تقدیر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر بهترین ارائه پخش واقع شدند.

+خبرنگاران اعزامی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در شبکه‌های اجتماعی حین مراسم عنوان کردند ناصر الشمرانی، عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود خواهد کرد.

*در پی انتخاب قطری‌ها به عنوان کشوری که بهترین زیرساخت‌های لازمه در سال اخیر ایجاد کرد، رسانه‌های مکتوب این کشور در شبکه‌های اجتماعی این پیروزی را تبریک گفتند.

*گزارشگر روزنامه الخلیج در گزارشی کوتاه عنوان کرد تاکید سپ بلاتر، رئیس فیفا بر برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در قطر، بیانگر آن است که زمان برگزاری مسابقات به طور قطع به زمستان تغییر خواهد کرد.

*گزارشگران استرالیا حین برگزاری مراسم بهترین‌های آسیا عنوان کردند هرچند برای نخستین مرتبه مربی یک تیم باشگاهی‌ این کشور حضور یافته‌اند اما شانس خیلی خوبی دارند که در نخستین حضور جایزه برتر در این زمینه را از آن خود کنند.

*رسانه‌های فلسطینی برای نخستین مرتبه مراسم انتخابات بهترین‌‌‌های آسیا را به صورت زنده برای مخاطبین خود گزارش کردند.

*فدراسیون فوتبال اردن فعال‌ترین سایت را در میان اعضا کنفدراسیون آسیا برای پوشش خبری لحظه به لحظه مراسم انتخاب بهترین‌ها را داشت. این سایت برای تک تک تیم‌ها، بازیکنان و شخصیت‌های که صاحب افتخار شدند، پیام تبریک فرستاد.

*در پی انتخاب تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی به عنوان برنده جایزه اخلاق ورزشی سال ، برخی هواداران کره‌ای با حضور در اینترنت، ورزشکاران کشور خود را اخلاق‌مدارترین در سطح قاره آسیا معرفی کردند.

*فعال‌ترین چهره شاخص فوتبال که در مراسم حضور داشت و مرتب عکس و فیلم از خود در شبکه‌‌های مجازی منتشر کرد، سامی الجابر، مهاجم و کاپیتان اسبق عربستان و مربی امروزی این کشور بود.

*درپی انتخاب تونی پوپوویچ به عنوان بهترین مربی سال ، رسانه‌های استرالیا لقب اسطوره به وی دادند.

*پس از انتخاب رشوان ایرماتوف به عنوان بهترین داور آسیا از ازبکستان هواداران پراحساس فوتبال در ازبکستان این افتخار را به داور مطرح قاره تبریک گفتند. یک هوادار نوشت: افتخار می‌کنم مثل ایرماتوف ازبکی هستم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×