» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دو مرکز نیکوکاری در شهرستان مبارکه افتتاح شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دو مرکز نیکوکاری در شهرستان مبارکه افتتاح شد

آذر 8, 1393 0012

دو مرکز نیکوکاری به نام «امیرالمومنین(ع)» در شهر جدید مجلسی و «نبوت» در شهر طالخونچه شهرستان مبارکه افتتاح شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، سعید ابراهیمی روز شنبه در آیین افتتاح این مراکز نیکوکاری گفت: به منظور گسترش کمک های مردمی و حمایت های کمیته امداد و جمع آوری کمک مردم برای نیازمندان واقعی، مراکز نیکوکاری راه اندازی می شود.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد در دهه چهارم انقلاب بر اساس گسترش و توسعه مشارکت ها و شبکه های مردمی، توانمندسازی و خودکفایی خانواده های نیازمند بر پایه توانایی خانواده هاست.

مدیرکمیته امداد امام(ره) شهرستان مبارکه هدف از ایجاد این مراکز را شناسایی خیرین و متمولان در محله ها، شناسایی نیازمندان واقعی، جمع آوری کمک های مردم و سپس توزیع کمک های مردمی با ایجاد بانک اطلاعاتی در محله ها بیان کرد.

وی افزود: کمیته امداد این مراکز را براساس یک طرح و به ازای هر 20 هزار نفر جمعیت در مناطق شهری، در مساجد راه اندازی می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرکز نیکوکاری در شهرستان مبارکه افتتاح شده، افزود: این مراکز با همکاری متعهدین و افراد مورد وثوق در محله ها به صورت هیات عاملی راه اندازی می شود و اعضای این مراکز شش نفر هستند و به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه مسوول مرکز را در خدمات رسانی به افراد نیازمند کمک می کنند.

وی یکی از مهمترین فواید راه اندازی این مراکز را جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و حذف کاغذ بازی اداری بیان کرد.

مراکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان مبارکه با هدف کمک به محرومان و نیازمندان با حضور مسوولان و مردم شهرستان مبارکه افتتاح شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×