» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مشاور فرماندهی سپاه در یادواره شهدای گرکن جنوبی: شهدا امنیت نظام جمهوری اسلامی را تامین کردند
اخبار شهرستان مبارکه

مشاور فرماندهی سپاه در یادواره شهدای گرکن جنوبی: شهدا امنیت نظام جمهوری اسلامی را تامین کردند

آذر 8, 1393 008

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا به گردن همه ما حق دارند و آنها رفتند تا ما در جزیره امن جمهوری اسلامی در آرامش زندگی کنیم.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، سردار فتح الله جعفری، شامگاه جمعه در دومین یادواره 112 شهید روستاهای بخش «گرکن جنوبی» شهرستان مبارکه با اشاره به رشادت‎های شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: شهدا عالی ترین مدارج را در مدرسه عشق انقلاب به دست آوردند و امشب بخش گرکن جنوبی مبارکه به این نور و عطر دل انگیز معطر شده است که باید قدردان آن باشیم.

سردار جعفری گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون خون شهدا و ایثارگریهای رزمندگان بسیجی است و به برکت این ایثارگریهای شهدا و رزمندگان، امروز کشور ما شاهد مسائلی همچون آنچه در کشورهای همسایه می گذرد نیست.

مشاور فرماندهی سپاه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت و ظرفیت برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش های انقلاب در جامعه است، افزود: باید به یاد داشته باشیم که با وجود جهاد، شجاعت و شهادت شهدا و رزمندگان است که امروز عزتمندانه اسلام و ارزش‎های انقلاب را به سراسر جهان صادر می‎کند.

سردار جعفری با بیان اینکه عظمت و اقتدار و عزت را شهدا برای ما معنی کردند، یادآور شد: شهدا همنشین صلحا و انبیای الهی هستند و تا ابد همچون ستارگان درخشان نورافشانی می کنند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان از اعمال فشارها و تهاجم اقتصادی و فرهنگی دست برداشتن ما از شهدا و آرمان های انقلاب و اسلام است، گفت: آنها این آرزو را به گور می برند، زیرا این روح هنوز در جامعه ما متبلور است و راست قامتانه با تبعیت از ولی امرمان شعار هیهات من الذله سر می‎دهیم.

سرهنگ رسول قاسمی، فرمانده سپاه مبارکه نیز در دومین یادواره شهدای بخش گرکن جنوبی گفت: شهیدان برای حفظ و پاسداری از عزت و سربلندی این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و تا آخرین قطره خون جنگیدند و امروز از جوانان در جنگ نرم انتظار حضور مقتدرانه می رود که با بصیرت در این جبهه حاضر شوند.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: انقلاب ما مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است و آحاد جامعه باید بدانند که همیشه مدیون و مرهون خون پاک یادگاران شهادت و جهاد هستیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×