» عمومی » ورزشی » سروش رفیعی، قربانی بزرگ کارت های معافیت جعلی
ورزشی

سروش رفیعی، قربانی بزرگ کارت های معافیت جعلی

آذر 4, 1393 0010

دومین گلزن برتر لیگ چهاردهم، حالا نه می تواند برای باشگاهش بازی کند نه برای تیم ملی.

آریا صالحی / کارت پایان خدمت و معافیت، کابوس خیلی از فوتبالیست ها در این فصل شده. اولین روزهایی که این بحث مطرح شده بود، خیلی از فوتبالیست ها فکر نمی کردند که این بار سازمان نظام وظیفه با این جدیت موضوع را پیگیری و خیلی از فوتبالیست ها را محروم کند. اما حالا خیلی از فوتبالیست ها درگیر کارت پایان خدمت یا معافیت خود شده اند و مجبورند به پادگان بروند و دوره خدمت را بگذرانند. این بار اما فوتبالیست هایی که خیلی هایشان جزو بهترین های ایران هستند، دیگر نمی توانند برای گذراندن دوره خدمت خود به یک تیم نظامی بروند تا فوتبال بازی کنند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان نظام وظیفه اعلام کرده که این فوتبالیست ها باید به پادگان بروند و مثل سایر جوان ها، دوره خدمت را در پادگان بگذرانند. این مجازاتی است برای فوتبالیست هایی که قصد داشتند از گذراندن دوره خدمت سربازی فرار کنند و کارت معافیت یا پایان خدمت آن ها مشکل دار است. یکی از این فوتبالیست ها که اخیرا نام او هم وارد لیست شده، سروش رفیعی پدیده این فصل فولاد خوزستان است.
سروش رفیعی با 7 گل زده در جدول گلزنان لیگ برتر، پس از لوسیانو ادینهو که 10 گل زده، به طور مشترک با سجاد شهباززاده در رده دوم ایستاده و نشان داده که یکی از بازیکنان موثر این فصل در تیم فولاد بوده. اما حالا او به دلیل مشکل دار بودن کارت معافیتش باید فولاد را ترک کند و مهم تر از آن، نمی تواند برای تیم ملی هم بازی کند. فعلا قرار نیست بازیکنانی که کارت معافیت شان مشکل دار بوده به تیم های نظامی بروند و اگر این اتفاق بیفتد، آن ها دیگر جایی هم در تیم ملی نخواهند داشت.
سردار کمالی معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح دو روز قبل به خبرآنلاین گفت: «قرار بر این بود تا فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای درخواست کند تا بازیکنانی که کارت های پایان خدمت شان مشکل داشته بتوانند به عضویت تیم های نظامی در بیایند اما این اتفاق نیفتاده است و این بازیکنان باید به خدمت مقدس سربازی بروند. چون این نامه به دست ما نرسیده است بازیکنان مورد نظر باید تا پایان سال جاری به پادگان بروند.بازیکنانی هم که با تیم های باشگاهی قرارداد بسته اند قراردادهایشان از نظر ما ملغی است.»
حالا سروش رفیعی تا پایان گذراندن دوره خدمت سربازی نمی تواند فوتبال بازی کند و این اتفاق، همزمان شده با روزهایی که کارلوس کروش تازه به او اعتماد کرده است. کروش قصد دارد رفیعی را جایگزین مسعود شجاعی در تیم ملی کند اما حالا شاید او بزرگ ترین قربانی این ماجرا باشد. اگر این مشکل برای رفیعی پیش نمی آمد او می توانست تا یکی دو سال دیگر بازیکن فیکس و تاثیرگذار تیم ملی شود اما حالا باید دید اصلا او شرایط این را پیدا خواهد کرد که در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد یا نه.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×