» عمومی » فرهنگی ادبی » «شیار 143» نیم میلیاردی شد/ هفته خوب برای «میهمان داریم»
فرهنگی ادبی

«شیار 143» نیم میلیاردی شد/ هفته خوب برای «میهمان داریم»

آبان 30, 1393 008

فیلم سینمایی «شیار 143» ساخته نرگس آبیار طی مدت 9 روز نمایش به فروش 450 میلیون تومانی دست یافت و همچنین فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور نیز به فروش 136 میلیون تومانی رسید.

در پی اکران های فیلم های سینمایی روی پرده فیلم سینمایی شیار 143 تا پایان روز پنج شنبه 29 آبان ماه به فروش 450 میلیون تومانی رسید.

امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران فروش این فیلم را در تهران طی مدت 9 روز نمایش 300 میلیون تومان و در شهرستان 150 میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که تازه ترین فیلم آبیار در حال حاضر به سرگروهی سینما آزادی با 65 سینما در سراسر کشور در حال اکران است.

همچنین فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمیدانند» ساخته قربان محمدپور نیز طی مدت دو روز نمایش به فروش 41 میلیون تومانی در تهران دست یافت.

این فیلم از چهارشنبه 28 آبان ماه اکران خود را به سرگروهی سینما قدس با 23 سینما آغاز کرده و هم اکنون در حال نمایش است.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور نیز در روزهای چهارشنبه 4 میلیون و 800 و پنج نشبه 12 میلیون و 400 هزار تومان به فروش رسیده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری مجموع فروش این فیلم را در تهران 71 میلیون و در شهرستان 65 میلیون اعلام کرد که به عبارتی «میهمان داریم» 136 میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است.

همچنین فیلم سینمایی «آتش بس 2» ساخته تهمینه میلانی نیز خود را به مرز 4 میلیارد فروش نزدیک می کند.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه 29 آبان ماه در تهران 2 میلیارد و 512 میلیون تومان و در شهرستان 1 میلیارد و 450 میلیون تومان اعلام کرد که مجموع این فروش «آتش بس2» را با 3 میلیارد و 962 میلیون تومان در مرز 4 میلیارد قرار میدهد.

مختاری گفت: از روز چهارشنبه که در واقع دهمین هفته نمایش فیلم «آتش بس2» است تعداد سینماهای نمایش دهنده این فیلم در تهران کاهش یافته و در حال حاضر این فیلم با 13 سینما در حال اکران است.

برهمین اساس اولین فیلم شهاب حسینی تحت عنوان «ساکن طبقه وسط» هم در تهران و 23 سینما 700 میلیون تومان و در شهرستان 170 میلیون تومان به فروش رسیده است.

امیر سماواتی تهیه کننده فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس مجموع فروش این فیلم را تا پایان روز پنج شنبه 29 آبان ماه 870 میلون تومان اعلام کرد.

فیلم سینمایی «مستانه» ساخته حسین فرح بخش هم که اکران خود را از روز چهارشنبه در گروه آفریقا آغاز کرده در اولین فروش خود 8 میلیون و 500 هزار تومان دشت کرده است.

عبدالله علیخانی تهیه کننده این فیلم فروش این فیلم را در روز پنجشنبه 15 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد که 24 میلیون تومان مجموع فروش این فیلم است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×