» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه : دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام شدنی نیست
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه : دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام شدنی نیست

آبان 30, 1393 0013

امام جمعه مبارکه گفت :نباید فکر کرد که اگر به توافق رسیدیم همه مشکلات حل خواهد شد زیرا تجربه نشان داده که دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام شدنی نیست.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه افزود : سرنوشت کشور وابسته به مذاکرات هسته ای نیست بلکه سرنوشت کشور وابسته به ظرفیت ها و قابلیت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه هر دستاوردی که در مذاکرات حاصل شود متعلق به اصل نظام است، اظهارکرد: به این مذاکرات باید بصورت واقع بینانه نظر داشته باشیم و دل خوش نباشیم و بدانیم که نه با توافق در مذاکرات تمام مشکلات امروز کشور حل می شود و نه با عدم توافق به مشکلات امروز کشور افزوده خواهد شد.

امام جمعه مبارکه تاکید کرد: تیم هسته ای ایران در چارچوب سیاست های نظام اسلامی با کشورهای 1+5 مذاکره می کند و رهبر معظم انقلاب و مردم از آن ها حمایت می کنند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات کشور راهکار اقتصاد مقاومتی است، اظهارکرد : اگر اتحاد و وحدت را پشت سر مقام معظم رهبری حفظ کنیم هیچ قدرتی یارای مقابله با نظام اسلامی را نخواهد داشت.

امام جمعه مبارکه همچنین به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان نیرویی مخلص موجب عزت و عظمت کشور در برهه های مختلف شد.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی عراق و سوریه را نجات داد، گفت :امروز همه مسلمانان مبارز از بسیج الگو برداری کرده و در مقابل قدرتهای باطل مقاومت می کنند.

حجت الاسلام محمدی نقش بسیج را در دوران جنگ تحمیلی و همچنین مبارزه با گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی را مهم و اساسی دانست و گفت: کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس تعیین کننده و درخشان است .

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×