» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مبارکه: بسیج، نماد اقتدار ایران و رشادت مردان و زنان این سرزمین است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مبارکه: بسیج، نماد اقتدار ایران و رشادت مردان و زنان این سرزمین است

آبان 28, 1393 20114

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مبارکه گفت: بسیج نماد اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و مظهر رشادتها، جوانمردی و غیرت مردان و زنان این سرزمین است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، سرهنگ دوم رسول قاسمی روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی هفته بسیج در فرمانداری شهرستان مبارکه اظهار کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی غرب و لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب و نمایش قدرت و توان نیروهای مسلح و بسیج در سطح کشور، این ناحیه با همکاری ادارات اقدام به اجرای برنامه های هفته بسیج می کند.

وی گفت: هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، زنده نگه داشتن ارزش های دینی و انقلابی و روشن کردن راه شهدا برای جوانان و نوجوانان است.

وی غبار روبی گلزار شهدا، همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی، نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی،برپایی نشست ها تحت عنوان دجال واره، همایش سراسری اقتدار بسیج، یادواره شهدا، رژه موتوری، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در مبارکه بیان کرد.

فرمانده سپاه مبارکه اضافه کرد: فرهنگ بسیج الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و سید الشهدا و روحیه بسیجی لازمه یک جامعه پویای اسلامی است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×