» عمومی » ورزشی » کریمی:بازی فردا بازی قطب‌های آسیا است
ورزشی

کریمی:بازی فردا بازی قطب‌های آسیا است

آبان 26, 1393 008

به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان، برای بالابردن وفاق و انگیزه میان بازیکنانش، یک دستیار محبوب را کنار خود می‌بیند. علی کریمی که سابقه حضور در جام جهانی، بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها را در کارنامه دوران بازیگری‌ خود می‌بیند، حالا زندگی تازه‌اش را به عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی ایران و به عنوان دستیار کی‌روش آغاز کرده است و باید اولین حضورش به عنوان مربی باید مقابل کره جنوبی روی نیمکت تیم ملی را تجربه کند.

علی کریمی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جو تیم ملی و تمرینات اخیر می‌گوید:خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان بسیار با روحیه هستند و به شکلی جدی و با انگیزه تمرین کرده‌اند که خودمان هم تصور می‌کردیم قرار است مقابل کره جنوبی برای صعود به جام جهانی بازی کنیم، نه برای یک بازی تدارکاتی.

وی در ادامه می‌گوید: در روزهای گذشته به لطف خدا تمام بازیکنان را در اختیار داشتیم و تمرینات کاملی را پشت سر گذاشتیم. کارلوس کی‌روش برنامه کاملی برای این بازی داشت و خیلی خوب کره را برای بازیکنان آنالیز کرد. امیدواریم در این بازی هم از فوتبال ایران دفاع کنیم و نشان دهیم پیروزی‌های اخیر مقابل تیم ملی کره جنوبی اتفاقی نبوده و هم این که برای جام ملت‌های آسیا مقابل این تیم محک خوبی بخوریم.

کریمی در ادامه به حضور تماشاگران و لزوم پر شدن ورزشگاه آزادی هم اشاره می‌کند و می‌گوید:این بازی یکی از جدی‌ترین بازی‌های تدارکاتی ما قبل از جام ملت‌های آسیا در ایران است. همه امیدواریم تماشاگران با حضورشان در ورزشگاه آزادی روحیه خوبی به بازیکنان بدهند و یاور ما باشند. من از هواداران فوتبال می‌خواهم در روز بازی، با پرچم کشورمان به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم تیم ملی باشند.

کمک مربی جوان فوتبال ایران در پایان به فارس گفت: فارغ از نتیجه‌ای که در این بازی رقم می‌خورد امیدوارم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم. ایران و کره جنوبی قطب‌های فوتبال آسیا هستند و بی‌تردید همه آسیا به این بازی توجهی ویژه خواهند داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×