» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دیدار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با خانواده شهید خسرو کرمی در محله قهنویه شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دیدار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با خانواده شهید خسرو کرمی در محله قهنویه شهرستان مبارکه

آبان 26, 1393 2031

مومنی: عزت و سربلندی ایران ، ارمغان خون شهداست/ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: خون شهدا و شکیبایی خانواده های آنها عزت و افتخار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید ‘خسرو کرمی’ در محله قهنویه شهرستان مبارکه، با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود: شهدا، انسانهای وارسته ای بودند که با نثار خون خود، آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم و از آرمانهای مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

سردار مومنی تصریح کرد: شهدا، سهم خود در استقرار امنیت در جامعه اسلامی را ایفا کردند و اکنون وظیفه تک تک آحاد جامعه است که در این راستا تلاش کنند و با ادامه دادن راه شهیدان و پیروی از ولایت فقیه، سهم خود را ادا کنند.

وی اظهار داشت: شهادت، هدیه خاص خداوند به بندگان صالح است؛ هدیه ای که موجب زندگی ابدی شهیدان در جوار رحمت الهی می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه ای به آرمان های والای اسلامی وارد نمی شود.

سردار مومنی وجود خانواده های شهدا را مایه عزت و افتخار نظام دانست و اظهار داشت: این خانواده ها سنگرداران شهادت، مرزداران فضیلت، مایه افتخار و از ذخایر بزرگ انقلاب و میهن اسلامی هستند.

سرباز وظیفه خسرو کرمی شهید 20 ساله اهل محله قهنویه یکی از 42 شهید نیروی انتظامی مبارکه و از جمله 570 شهید شهرستان مبارکه است که سال 64 در منطقه اروند کنار به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×