» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » جلسه بررسی و رفع مشکل مالیات مسکن مهر شهر جدید مجلسی
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

جلسه بررسی و رفع مشکل مالیات مسکن مهر شهر جدید مجلسی

آبان 24, 1393 0011

جلسه بررسی و رفع مشکل مالیات مسکن مهر شهر جدید مجلسی روز پنج شنبه 22/08/93 به ریاست فرماندار شهرستان مهندس احمدی و با حضور مدیرکل محترم امور مالیاتی استان ،نماینده محترم  مردم در مجلس و جمعی از مسئولین  وانبوه سازان در شرکت عمران شهر جدید مجلسی برگزار گردید.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، سید محمد علی احمدی ،فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این جلسه یکی از دغدغه های انبوه سازان ومردم را حل مشکلات مالیات مسکن های مهر بیان کرد و افزود: اقشاری که در واحدهای مسکن مهر سکونت دارند بیشتر افراد ضعیف جامعه هستندکه قادر به پرداخت مالیات مسکن های مهر نیستند.
فرماندار شهرستان مبارکه از مسئولین امور مالیاتی استان خواست ضمن بررسی مشکلات حوزه مسکن مهر شهر مجلسی مساعدت و پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات مالیاتی شهر مجلسی را انجام نمایند.

وی شرکتهای تعاونی مسکن مهر در مجلسی را در پرداخت مالیات پیش قدم و خوش حساب عنوان کرد و گفت : هدف از برگزاری این جلسه حل مشکل مالیات مسکن مهر درشهر مجلسی است که انتظار می رود طبق قانون و مصوبه هیات دولت مالیات مسکن مهر در مجلسی نیز عودت داده شود.

در ادامه نماینده مردم ،شرکتهای تعاونی مسکن مهر در مجلسی را در پرداخت مالیات پیش قدم و خوش حساب عنوان نمود و گفت هدف از برگزاری این جلسه حل مشکل مالیات مسکن مهر درشهر مجلسی است که انتظار می رود طبق قانون و مصوبه هیئت دولت مالیات مسکن مهر در مجلسی نیز عودت داده شود .

امیری، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان نیز اظهارکرد: همه تلاش خود را انجام خواهیم دادکه در کوتاهترین زمانی بتوانیم مشکل مالیات مسکن مهر را حل کنیم.
امیری از شرکت های تعاونی خواست حداکثر ظرف یک هفته اعتراض خودرا به صورت مکتوب به اداره کل مالیاتی استان اصفهان ارسال نمایند.

بر اساس این گزارش ، پرونده مسکن مهر شهرمجلسی در حالی به آخرین برگه های خود می رسد که هنوز موضوع مالیات سه و نیم میلیون تومانی برای هر واحد پایان نپذیرفته است.
هیات دولت برای کاهش قیمت تمام شده مسکن مهر در تاریخ 4 اردیبهشت1392 مصوب کرد به ازای هر واحد مسکن مهر حداکثر مبلغ 300 هزار تومان مالیات دریافت شود.
مصوبه ای که گرچه به سرعت در سرتاسر کشور اجرا شد اما در شهرستان مبارکه نادیده گرفته شد و ازگرفتن چک سه و نیم میلیون تومانی بابت مالیات تا اخذ چک یک میلیون تومانی بابت بیمه، شرط واگذاری کلید به متقاضیان است.
ساخت 6 هزار واحد مسکن مهر در شهر مجلسی از سال 89 آغاز شده و تاکنون 4 هزار واحد مسکن مهر در این شهر به بهره برداری رسیده و جمعیت آن به مرز 10 هزار نفر رسیده است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری مبارکه و ایرنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×