» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: آسیب‌پذیری در حوادث طبیعی و غیرطبیعی را به حداقل برسانیم
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: آسیب‌پذیری در حوادث طبیعی و غیرطبیعی را به حداقل برسانیم

آبان 21, 1393 007

فرماندار مبارکه: برای تبدیل نشدن یک حادثه به بحران نیازمند به برنامه‌ریزی قبل از بروز حوادث هستیم، که با برگزاری مانور مدیریت بحران، آمادگی دستگاه‌های مختلف در این راستا محقق می‌شود.

احمدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای کاهش صدمات در شرایط بحران تاکید کرد.
وی با بیان اینکه باید آسیب پذیری در حوادث طبیعی و غیرطبیعی را به حداقل برسانیم، افزود: لازمه به حداقل رساندن آسیب‌هایی که سبب خلل در خدمت رسانی به مردم در زمان بروز حادثه می‌شود آمادگی کامل دستگاه‌های مربوطه در مدیریت بحران است.
فرماندار مبارکه گفت: برای تبدیل نشدن یک حادثه به بحران نیازمند به برنامه‌ریزی قبل از بروز حوادث هستیم، که با برگزاری مانور مدیریت بحران، آمادگی دستگاه‌های مختلف در این راستا محقق می‌شود.
وی در ادامه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای مقابله با حوادث و بحران‌ها را ضروری دانست و از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست ضمن بررسی موانع و مشکلات، تجهیزات لازم جهت مقابله با حوادث را پیش بینی نمایند.
احمدی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و احتمال بروز حوادث گاز گرفتگی از اداره گاز شهرستان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی اطلاع رسانی در این زمینه را نیز انجام دهند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×