» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مباركه : به هيچ عنوان قصد ورود به عرصه انتخابات مجلس را ندارم
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مباركه : به هيچ عنوان قصد ورود به عرصه انتخابات مجلس را ندارم

آبان 20, 1393 0419

امام جمعه مباركه گفت : به هيچ عنوان قصد ورود به عرصه كانديداتوري انتخابات مجلس شوراي اسلامي را ندارم.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از مباركه نيوز ،حجت الاسلام محمدي درخطبه هاي نماز جمعه مباركه با رد همه شايعات مطرح شده در اين خصوص اظهار داشت : اساسا من يك فرد فرهنگي هستم و سابقه فعاليت هاي بنده اين موضوع را به خوبي نشان مي دهد.
حجت الاسلام محمدي با بيان اينكه سابقه فعاليت هاي بنده به حوزه علميه ، دانشگاه و جامعه مرتبط مي شود گفت : هميشه آرزو داشتم كه در بدنه جامعه ، بين مردم و با نشست و برخاست با طبقات پايين جامعه بتوانم خدمتي انجام دهم.
وي با بيان اينكه يكبار براي هميشه به اين شايعات و گمانه زني ها پايان مي دهم گفت : اعلام مي كنم كه بنده همچنان خدمتگذار فرهنگي شما خواهم بود و قصد ورود به عرصه انتخابات مجلس را ندارم.
امام جمعه مباركه گفت : از همه فعالان سياسي شهرستان تقاضا دارم به گمان اينكه قرار است يك نفر يك سال و نيم آينده وارد عرصه انتخابات شود از امروز شروع به تخريب وي نكنيد.
وي با بيان اينكه شايعه سازي خيلي كار ناشايست و بداخلاقي سياسي است و از اخلاق انساني و اسلامي به دور است گفت :ما امروز در اين شهرستان مباركه به شدت محتاج وحدت ،همدلي و همگرايي هستيم.
امام جمعه مباركه با بيان اينكه اكثر شايعاتي كه مطرح مي شود ريشه و اساسي ندارد و دروغ است گفت : تفرقه و جدايي همانند زهر حلاهلي است كه دنيا و آخرت ما را تباه مي كند.
حجت الاسلام محمدي با بيان اينكه اگر اين موضوع جايي مطرح شد از قول من بطور قاطع اعلام كنيد كه ايشان قصد ورود به اين عرصه ها را ندارد خاطرنشان كرد : از همين الان اعلام مي كنم كه بنده يك فعال فرهنگي هستم و كار و فعاليتم فرهنگي است و دوست دارم در بدنه جامعه به مردم خدمت كنم .
وي با تاكيد بر اينكه به هيچ عنوان قصد حضور در عرصه انتخابات مجلس را ندارم تصريح كرد :از همين الان اعلام مي كنم كه نسبت به هيچ يك از كانديدا ها هم اعلام موضع نخواهم كرد.
امام جمعه مباركه با بيان اينكه ما موظفيم تنور انتخابات را گرم كنيم و مردم را به صحنه هاي دفاع از نظام و انقلاب هدايت كنيم گفت : آن چيزهايي كه تحت عنوان اصول كلي قانون اساسي و شرع مطرح است را اعلام مي كنيم ولي
قطعا راجع به فرد خاصي نظري نخواهم داد . حجت الاسلام محمدي تاكيد كرد : نه خودم وارد اين گود مي شوم و نه نسبت به فرد خاصي اعلام موضع مي كنم.
emamajome

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 4

  1. نادر

    سلام .حاج اقا شماخداراشکرتریبون داری که تکذیب کنیدولی بعضی که مورد انواع تهمت هم قرارگرفته ومحلی هم برای تکذیب دراختیارندارندچه بایدبکنند

  2. علي

    كاش همين حاج اقا بياد …. هرچه باشه بهتر از خانواده …… كه همه جا دخالت دارن و كاري براي مردم انجام ندادن :| تازه با دكترا :D خخخ

  3. سعید

    سلام.حاج اقا شما نمازجمعه مخوانید.به مساجد سرمیزنید.کارمردم راحل وفصل مکنید.درجلسات مختلف شرکت می کنید.بامردم ارتباط دارید/پس درانتخابات شرکت مکنید حتماخودتان خبرنداریدیعنی بدنتان داغ است.وهمه این کارها تبلیغاتیست.

  4. احسان

    اگه یه انتخاباتی برگزاربشه که پدرخوانده به تنهایی وبدون رقیب دراون شرکت کنه وبارای بیشترنسبت به همه!!!تواون برنده بشه و به…راه پیداکنه!؟اونوقت دیگه کسی روتخریب نمیکنه وشایعه درست نمیکنه وهی نامه وگزارش به این جاواون جانمیده!!خداراشکرکه حناش دیگه پیش مردم رنگی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×