» عمومی » فرهنگی ادبی » انرژی مثبت ستاره ها تقدیم به «مرتضی پاشایی»
فرهنگی ادبی

انرژی مثبت ستاره ها تقدیم به «مرتضی پاشایی»

آبان 18, 1393 0013

بستری شدن یک خواننده پاپ که مدت هاست با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، باعث شد بزرگان پاپ بر بالین اش حاضر شوند.
به گزارش «موسیقی ما»، مرتضی پاشایی به دلیل بروز برخی مشکلات جدید از اوایل هفته گذشته در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است تا تحت نظر تیم مجرب پزشکی اش قرار بگیرد. پاشایی از اوایل امسال به دلیل بیماری داخلی ای که داشت، تحت نظر پزشکان بود و با شیمی درمانی و پرتو درمانی سعی کرده هر چه زودتر سلامتی خود را باز یابد.
بستری شدن مجدد این خواننده در بیمارستان باعث شد از اواسط این هفته چهره های زیادی به ملاقات او بروند تا بتوانند ضمن اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی این خواننده، روحیه و انرژی مثبت فراوانی را روانه او نمایند. در روزهای گذشته چهره هایی چون محسن چاوشی، سیروان خسروی، علی لهراسبی،‌ زانیار خسروی،محمد علیزاده، شهاب رمضان، امیر یگانه، بهنام صفوی، امید حاجیلی، روزبه نعمت اللهی، عماد طالب زاده، معین راهبر و… بر بالین این خواننده حاضر شده اند و با حضورشان روحیه مبارزه را به پاشایی منتقل کرده اند.
مرتضی پاشایی نیز عصر دیروز و پس از حضور خبرنگار «موسیقی ما»، در گفتگویی کوتاه با این رسانه گفت: «امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم. از همه مخاطبان موسیقی می خواهم دعا کنند. هر چند اعتقاد دارم همه چیز دست خداست.»
گفتنی ست در تمام روزهایی که این خواننده در بیمارستان بستری است چهره هایی چون مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، پیمان عیسی زاده، حامد قاسمی، مهرزاد امیرخانی و… با حضور 24ساعته در بیمارستان مربوطه تلاش می کنندکه این خواننده بتواند در بهترین حالت ممکن تحت نظر پزشکان باشد.
«مهدی کرد» (مدیر برنامه های پاشایی) به همراه پدر و مادر این خواننده بنا به نذری که ظاهرا از اوایل امسال بوده، محرم امسال را عازم کربلا شده اند تا برای شفای این خواننده در این ایام پر فیض دعا کنند.

——————

خبر تکمیلی: مرتضی پاشایی شب گذشته  به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.
علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.
بر اساس این گزارش، غلام کویتی‌پور از مداحان کشور نیز شب گذشته در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیون اعلام کرد قصد داشت به دیدار مرتضی پاشایی برود و او را غافلگیر کند که به دلیل انتقال وی به ICU این امر محقق نشد.

چند سکانس از حضور هنرمندان بر بالین این خواننده را در ادامه می بینید:

11 12 14 15

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×