» عمومی » ورزشی » دایی با انتقال سیدصالحی به سپاهان مخالف است
ورزشی

دایی با انتقال سیدصالحی به سپاهان مخالف است

آبان 19, 1392 0011

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، مسئولان باشگاه سپاهان درصدد بازگرداندن سیدمهدی سیدصالحی به جمع زردپوشان اصفهانی هستند و نامه درخواست خود را به باشگاه پرسپولیس نیز ارسال کرده اند. البته پرسپولیسی‌ها م گویند سپاهان حاضر است سید صالحی را با یک یا دو بازیکن نیز معاوضه کند.
با این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد علی دایی مخالف جدایی سیدصالحی است. او به سبک بازی این مهاجم علاقه دارد و در بیشتر بازی‌های تیم خود از سیدصالحی در ترکیب ثابت استفاده کرده است. دایی اعلام کرده که به سیدصالحی اجازه جدایی نمی‌دهد و این بازیکن در پرسپولیس خواهد ماند.
به نقل از ایمنا، سیدمهدی سیدصالحی در واکنش به نامه باشگاه سپاهان گفته است: من هم این خبر را شنیده‌ام و فقط در این حد می‌دانم داستان چیست. بیشتر از این هم نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.
وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس در نیم فصل اول دچار مشکلات مالی بوده یا خیر، عنوان کرد: در هر خانواده‌ای اتفاقات خوب و بدی رخ می‌دهد و ممکن است روزی خوشحالی باشد و روزی ناراحتی. فقط نباید این مسائل به بیرون درز پیدا کند. در مجموعه پرسپولیس همه از تدارکات تا مدیریت زحمت می‌کشند و ما هم می‌دانیم که مدیرعامل و هیأت مدیره در تلاش هستند بازیکنی مشکل مالی نداشته باشد.
مهاجم پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و می‌توانیم خیلی بهتر از اینها باشیم فقط باید برای نیم فصل دوم امتیازات را به همین سادگی از دست ندهیم تا در نهایت به قهرمانی برسیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×