» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدیر عامل فولاد مبارکه در حسینیه مرکزی مبارکه: اولویت نخست ‌فولاد مبارکه در جذب نیروی‌ انسانی، بومی‌گرائی است‌
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مدیر عامل فولاد مبارکه در حسینیه مرکزی مبارکه: اولویت نخست ‌فولاد مبارکه در جذب نیروی‌ انسانی، بومی‌گرائی است‌

آبان 13, 1393 016

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: اولویت نخست شرکت فولاد مبارکه، بومی‌گرائی است و این شرکت در جذب نیروهای خود، این مسئله را مد نظر قرار می‌دهد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام سبحانی، شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران حسینی شهرستان مبارکه اظهار کرد: در ابتدای دهه 60 که این مجتمع ساخته شد، کسی فکر نمی‌کرد که این مجموعه با چنین عظمتی فعالیت کند؛ این کارخانه امروز در سراسر جهان مطرح بوده و محصولات آن با نام مجتمع فولاد مبارکه شناخته شده است.

وی این شرکت بزرگ‌ترین صنعت فولاد خاورمیانه و کشور به شمار می‌رود که 50 درصد از فولاد کشور را تولید می‌کند و بیش از 20 هزار نفر در آن مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه بومی‌گرایی اولویت نخست این شرکت در جذب نیروهای جدید به شمار می‌رود، تصریح کرد: تلاش ما این است که اولویت نخست جذب نیرو در شرکت فولاد مبارکه، بومی‌گرایی باشد و در جذب نیرو به شهرستان‌های همجوار توجه ویژه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اولویت ما در این زمینه جذب نیروهای بومی بوده تا در این راستا برای افزایش اشتغال جوانان شهرستان مبارکه نیز اقدامی جدی صورت دهیم.

سبحانی گفت: ظرفیت استخدام فولاد مبارکه در حال حاضر پر شده اما اولویت نخست ما برای آینده جذب نیروهای بومی است و ما باید شرایط استخدام را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های جدید برای مقابله با آلایندگی یکی از دیگر اقدامات این شرکت به شمار می‌رود، گفت: تلاش ویژه ما در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی بوده و مسئولان سازمان محیط زیست نیز بر تلاش‌های قابل توجه این شرکت در راستای حفظ محیط زیست، تأکید دارند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اعلام آمادگی در زمینه ساخت حسینیه مرکزی مبارکه نیز خاطرنشان کرد: ما باید طرح حسینیه مبارکه را ببینیم و آن طرح را تقبل کرده و در صورتی که طرحی وجود نداشته باشد، طرحی برای آن اختصاص دهیم زیرا ساخت حسینیه‌ای شأن مردم و آبروی اهل بیت‌(ع) از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. حامد

    به این رئیس فولاد بگو حرف … نزن خواهشا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×