» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » سفرنامه سلامت و امید امروز از شهر مبارکه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت .
اخبار شهرستان مبارکه

سفرنامه سلامت و امید امروز از شهر مبارکه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت .

آبان 5, 1393 009

به گزارش  سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان علیرضا سلیمی اظهار داشت : سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مشارکت دستگاههای اجرایی همچون صدا و سیما ، شبکه بهداشت ، بنیاد بیماریهای خاص و پزشکان داوطلب استان جهت پیشگیری و آموزش در حوزه سلامت ، طرح سفرنامه سلامت و امید را در تاریخ های 3  لغایت 6 آبانماه  در این استان اجرا خواهد نمود .

وی افزود : ویؤه برنامه سفرنامه سلامت و امید سوم آبانماه در جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان ، چهارم آبانماه در خمینی شهر ، پنجم آبانماه در مبارکه و ششم آبانماه در چادگان اجرا  و  روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت .

سلیمی  با بیان اینکه هدف از اجرای سفر نامه سلامت وامید، اشاعه فرهنگ داوطلبی در جامعه می باشد ، خاطر نشان کرد : در این ویژه برنامه  فعالیتهایی از قبیل برپایی چادر سلامت ،اهدا خون،ویزیت رایگان، کنترل فشار خون و تست قند خون توسط پزشکان داوطلب انجام می شود .

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یاد آور شد: سفرنامه سلامت و امید به صورت زنده در برنامه عصر بخیر ایران از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد  و فعالیتها و اخبار مرتبط با آن نیز از طریق شبکه خبر  پوشش و انعکاس داده می شود .
روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه این مراسم در شهر مبارکه روز 5 آبانماه ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر در میدان جهاد شهر مبارکه برگزار می گردد.

12121

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×