» عمومی » ورزشی » سپ بلاتر:ایران پیشنهاد داده به همراه قطر میزبان جام جهانی 2022 باشد
ورزشی

سپ بلاتر:ایران پیشنهاد داده به همراه قطر میزبان جام جهانی 2022 باشد

آبان 18, 1392 1013

روزنامه عرب‌زبان ایلاف عربستان در روزهای گذشته به اثرات سفر عالی‌ترین مقام فیفا به ایران در گزارش‌های جداگانه‌ای پرداخته است.در نخستین گزارش منتشرشده این روزنامه عنوان کرد رئیس 77 ساله فدراسیون جهانی در مدت اقامت خود در تهران با عالی‌ترین مقام‌های سیاسی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد و بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را مطرح کرد. وی خواهان آن شد بدون خلل در فرهنگ و قوانین ایران، شرایطی برای حضور تماشاگران زن در کنار مرد در ورزشگاه‌های فوتبال کشورمان در آینده فراهم شود.
در گزارشی دیگر این نشریه از قول بلاتر عنوان کرده ایران خواهان میزبانی برخی مسابقات جام جهانی 2022 قطر شده است.این نشریه از قول وی نوشت در خلال سفر 36 ساعته‌اش مقام‌های مسئول به وی پیشنهاد داده‌اند امکان میزبانی برخی بازی‌های جام جهانی قطر را داشته باشند. در حالیکه قبلا خواسته‌ای مشابه از طرف اماراتی‌ها به وی داده شده بود.
بر همین اساس او در سفر به قطر و گفت‌وگو با مسئولان ورزشی این کشور حوزه خلیج فارس، درخواست‌های ایران و امارات را مطرح خواهد کرد.

مطابق این گزارش در موضوع این که برخی کشورهای عربی با شیطنت سعی در نامیدن خلیج فارس به عنوان خلیج عربی دارند، وی این موضوع را بحثی سیاسی خوانده که سازمانش را از ورود به آن برحذر دانسته است.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×