» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » فال روز 26 مهرماه 1393
اخبار ورزشی

فال روز 26 مهرماه 1393

مهر 26, 1393 0010

فروردین:

یک روز فوق العاده برای مذاکرات خصوصی است. اگر قصد ملاقات با یک وکیل، روانشناس، افسر مالیات، بازرس، پزشک و غیره را دارید صبح امروز را انتخاب کنید. نیمه دوم روز یعنی عصر نیز بسیار برای یادآوری، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم مخصوصا فیلم های قدیمی ایده آل است.

اردیبهشت:

متولدین باهوش این ماه امروز تنها یک تماس احساسی خواهند داشت. تمام طول روز مردانتان نیازمند حمایت و محبت شما هستند. روز خوبی برای رفتن به مکان های زیارتی است و همچنین تعامل با کسانی که از لحاظ معنوی به شما نزدیک می باشند. ممکن است در نهایت نیاز به مشاوره حقوقی و یا روانی نداشته باشید.

خرداد:

به نظر می رسد امروز دوقلوها متناقض و بیش از حد تاثیرپذیر و احساساتی باشند. ممکن است در طول روز برنامه های شما، تنظیمات، اهداف و سلیقه ها با تغییرات زیادی همراه باشند. همچنین ممکن است در طول روز حواس پرت باشید. به عنوان یک مدیر، شما تنها باید دقیق باشید و امروز را کنترل کنید ، در عین حال مهربان، سخاوتمندانه و متوجه نیز باید باشید.

تیر:

امروز یک روز عالی برای شما است. بسیاری از خواسته های شما برآورده خواهد شد قبل از اینکه شما حتی متوجه آن بشوید. زمان فوق العاده ای برای افزایش قدرت خود در فعالیت هایی مانند: آموزشی، خیریه، مذهبی و موسیقی است. دانش خود را افزایش دهید و ارتباطات خارجی خود را تقویت نمایید.

مرداد:

به همان اندازه مهم است که شما به حس کاری خود نیز به خوبی شهود خود از قیبل؛ قدرت پیش بینی و آگاهی از روانشناسی انسان ها متکی باشید. غریزه تان از شما محافظت خواهد کرد درواقع بهترین پشتیبانی را در بحرانی ترین لحظه دریافت خواهید کرد.

شهریور:

سرنوشت این فرصت را به شما می دهد تا مطمئن شوید که بهترین شریک را برای خود انتخاب نموده اید. به تفاوت های ظاهری توجه نکنید. بدون در نظر گرفتن آنها شما هنوز هم خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید مشترکات دارید. شاید افکار مشابه شما، برنامه ها، چشم اندازها، ریشه ها و یا موقعیت های اجتماعی، شما را یکی می سازد و با هم بودن را برای شما به ارمغان بیاورد.

مهر:

فضای کلی امروز ممکن است برای شما تعیین کننده باشد. اگر شما قرار است به انجام کار های خسته کننده بپردازید و وارد یک پروسه ناخوشایند شوید، شروع به قراردادن ذهن و روح خود در جای مناسب کنید. موسیقی زیبا در پس زمینه و تمامی پشتیبانی های اطلاعاتی، مالی و معنوی که می توانید از هر روش دیگری دریافت کنید.

آبان:

امروز برای شما پهنه ی گسترده ای از فرصت های در دسترس است. تنبلی ، سکون، خویشتن داری و انفعال شما ممکن است تنها موانع سر راه شما برای موفقیت غیر معمول باشد که هر چه زودتر شما را به حاصل کار بهتر می رساند.

آذر:

روز وعده موفقیت برای تعهدات پنهانی در مقیاس بزرگ و همچنین برای حل مسائل خانواده، مشکلات مربوط به بدهی، ارث و اموال خواهد بود. شما حتی ممکن است به انجام برخی از تعهدات به صورت تاثیرگذار به پایان رسانید که باعث کسب احترام بیشتر در محافل حرفه ای خواهد شد..

دی:

امروز برای شما مفید مثل یک گرگ تنها بودن مفید نخواهد بود. همکاری با دیگران باعث دو برابر شدن توانایی های شما می شود. برای درخواست کمک و همدردی خجالت نکشید و به دنبال حمایت های معنوی باشید. می توانید با همسر خود امروز مراوده های معنوی داشته باشید.

بهمن:

می دانید که جنبه مالی هم زندگی می تواند خلاقیت داشته باشدشما باید بزرگ فکر کنید. به عنوان مثال، به این فکر کنید که چگونه می توانید خدمات، رویدادها و پرداخت های نقدی خود را الکترونیکی کنید یا اینکه اگر شما در زمینه خدمات به مشتریان مشغول به کارهستید ، حالت عاطفی مشتریان خود را در نظر بگیرید.

اسفند:

امروز شما مستعد نشان دادن سخاوت، مهارت های هنری و سبک موسیقی می باشید . اسفندی ها معلمان فوق العاده ، مسافران موفق، عاشقان خوش شانس یا پدر و مادر موفقی هستند. همچنین ممکن است مستعد ابتلا به تنبلی، افراط، لوکس گرایی نیز باشید زیرا به دنبال منافع و افتخارات بیشتر هستید.

Faal

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×