» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » فال روز 24 مهر 1393
اخبار ورزشی

فال روز 24 مهر 1393

مهر 24, 1393 0010

فروردین

خودتان را توصیف کنید. شما همیشه پر اشتیاق و بسیار پر هیجان هستید، اما امروز دوست دارید رنگ واقعی خود را به دیگرات نشان دهید. یک راه برای این کار این است که پروژه های خلاقانه انجام دهید. کارهای هنری صبر زیادی می خواهند و این می تواند کمی از عصبیت درونی شما را کم کند. طرح های خود را روی کاغذ بکشید یا اگر در حوزه نوشتن است، دست به قلم شوید و هنرتان را به همگان نمایش دهید. باید کودک درون خود را بیدار کنید. یا حتی با کودکان دم‌خور شوید و از آنها اراده رسیدن به خواسته ها را بیاموزید. با کمی فکر و طرح ریزی دقیق می توانید «من» دیگری را به خود و دیگران نشان دهید. در مسایل عاطفی نیز به کودک درون خود اجازه خودنمایی دهید. بگذارید این هیجان صادقانه زندگی عاشقانه شما را وارد فاز جدیدی کند. آخرین باری که با عشقتان بیرون رفته و کارهای کودکانه انجام داده اید کی بوده است؟ امروز این فرصت را دارید. بگذارید عشقتان چهره های دیگر شما را نیز ببیند.

اردیبهشت

می گویند هیچ کجا خانه خود آدم نمی شود. شما امروز دقیقا همین حس را دارید. در خانه خود احساس آرامش بسیار خواهید داشت. بنابراین، هر کاری که موجب راحتی و آسایش بیشتر شما است انجام دهید. اگر در شهر دیگری در بهترین هتل هم که باشید باز وقتی به خانه باز می گردید احساس می کنید اینجاست که آرامش واقعی را می توانید تجربه کنید. بیشتر زمان خود را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. برای خود و اطرافیان آشپزی کنید. برای عشقتان شمع روشن کنید و یک فضای رمانتیک بسازید. از حال و هوای خوب خانه نهایت استفاده را ببرید. آیا دوست دارید با عشقتان ملاقات داشته باشید؟ امروز بهترین زمان برای این امر است. امروز به بهترین روش خود واقعیتان را برای او توصیف کنید. اجازه دهید از مسایلی آگاه شود که تاکنون ندیده و نمی دانسته است. من درونی شما با «من»ی که همیشه بوده اید تفاوت های بسیاری دارد.

خرداد

امروز بهتر است بخشی از وقتتان را به خود اختصاص دهید. کتاب مورد علاقه خود را بردارید و در گوشه‌ای بنشینید و فارغ از دنیای بیرون در داستان غرق شوید. برای خودتان چای بریزید و به برنامه های آینده تان فکر کنید. چند ساعتی را با خود خلوت کنید و بعدازظهر به دیدار عشقتان بروید. می توانید با او در مورد تصمیماتتان حرف بزنید. بهتر است خود واقعی را بیرون بکشید و هر آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. از  این نترسید که دیگران چه فکری در مورد شما خواهند داشت. مطمئن باشید لحظه های شاد و پرهیجانی در کنار هم خواهید داشت. برای اینکه تغییر رفتار شما واکنش منفی در بر نداشته باشد بهتر است ابتدا خود و خواسته های خود را بشناسید و درست بدانید از زندگی چه می خواهید سپس آن را بروز دهید.

تیر

امروز دوست دارید بیشتر زمان خود را در خانه سپری کنید. آشپزی کنید یا روی مبل لم دهید و کتاب مورد علاقه تان را مطالعه کنید. البته برخی افکار و فشارهای کاری روی ذهنتان سنگینی می  کنند اما می توانید آنها را به روز دیگری موکول کنید. شاید دوست داشته باشید برای خانه خرید کنید. اما به درآمد خود توجه داشته باشید و خرج های اضافه را از لیست ذهنتی تان خط بزنید. امروز در مورد ولخرجی های زیاد هستید و می تواندبرایتان خطرناک باشد. بدون فکر خرید نکنید. به دوربین نگاه کنید و لبخند بزنید. زندگی برایتان بهترین ها را می خواهد و شما هم باید با آن هم‌دست شوید. با دوستان همراه شوید و با هم عکس های یادگاری بردارید. می توانید با عشقتان به مکان های زیبا بروید. این فصل مملو از زیبایی هاست. حتی برای او هدیه بخرید و موجب شادمانی اش بشوید. امروز ممکن است با دوست قدیمی ملاقات داشته باشید. همیشه خودتان باشید و بگذارید وجود واقعی شما برای دیگران جذابیت داشته باشید نه آن چیزی که می خواهید آنها ببیند.

مرداد

از زندگی چه می خواهید؟ از اینکه در مورد خود حرف بزنید بسیار لذت می برید. این موجب می شود تا دیگران بیشتر به شما توجه کنند و هف شما هم همین است. با تغییر روند همیشگی خود، چشم اندازهای جدیدی را وارد زندگی خود کنید. چه کارهای بزرگی در سر دارید که می خواهند انجام شوند؟ آنها را یادداشت کنید. امروز این فرصت را دارید تا هر چه می خواهید را تغییر دهید، خواه این تغییر در حوزه کار، دوستان، عشق، روند زندگی یا هر چیز دیگری باشد. این شهامت را داشته باشید تا از آنها استقبال کنید و دقیقا در همان مسیری قرار بگیرید که همیشه دوست دارید. از خود واقعیتان نترسید. امروز، روز شما است. همه تمرکز خود را روی خود و خانه خود بگذارید. اجازه دهید هر اتفاقی می خواهد روی دهد. شما دوست دارید در مرکز توجه باشید و امروز این امر میسر می شود. عشقتان به خوبی شما را می شناسد. با هم بیرون بروید و همان طور که دوست دارید خود را به او بشناسانید. بگذارید چهره های دیگر وجود شما را نیز ببیند. این می تواند موجب تحکیم بیشتر رابطه شما بشود.

شهریور

زمان مثل برق و باد می گذرد. شما دوست دارید همین طور فعال و خلاق و پر انرژی بمانید اما کائنات می خواهد کمی به خود استراحت بدهید. شاید بد نباشد ساعاتی از روز را بخوابید تا بتوانید تجدید قوا کنید. در این فرصت حتی می توانید با «من» درون خود ارتباط برقرار کنید. ببینید واقعا از زندگی چه می خواهد و چه برنامه هایی در سر دارد. هر حس منفی که در ذهنتان هست را بیرون بکشید. با قدرت ذهن به خودتان یاری دهید تا ارتباط ها و کنش هایتان همان باشد که می خواهید و می دانید درست است. از اینکه خودتان باشید نترسید. این مساله به وجهه اجتماعی شما لطمه ای وارد نمی کند. بگذارید ندای درونی شما کاملا واضح به گوشتان برسد. شما می دانید فردی شما را دوست دارید اما می دانید که مناسب شما نیست. اگر این طور است به این رابطه پایان دهید. فانتزی های زیبا برای خود بسازید و در مسیر آنها به جلو حرکت کنید.

مهر

شما امروز با ذهن خود ارتباط برقرار می کنید. امروز زمان عالی برای بیرون کشیدن افکاری است که در اعماق ذهن شما لانه کرده اند. چند ساعتی به خود استراحت دهید و فارغ از کار و انسان های اطراف، با خودتان خلوت کنید. با خودتان حرف بزنید. بگذارید صدای درونتان کاملا واضح به گوشتان برسد. شما دوست دارید در جایگاه بالاتر از این که هستید قرار داشته باشید. به آنها فکر کنید و راه های دستیابی به آنها را بیابید. از اینکه خود را در جریان عادی زندگی قرار دهید هراس نداشته باشید. زندگی شما همیشه بر ارتباط های دایمی مبتنی بوده است. امروز هم تماس های بسیاری از دوستان و اطرافیان خواهید داشت. افراد مهم را در فهرست اولویت ها قرار دهید و دیگران را به طور موقت بی خیال شوید. از خودتان بپرسید: «آیت مرا دوست داری؟» و با پاسخی که می دهید، تغییرات لازم را در زندگی خود ایجاد کنید. این کار مستلزم صبر است و شما توان آن را دارید.

آبان

هدف، هدف، هدف. امروز برای قدم گذاشتن در مسیرها جدیدی اشتیاق و هیجان بسیاری دارید. تمرکز و دقت شما همیشه بسیار زیاد است. امروز بیشتر هم می شود. می توانید با چشمان عقابی خود هر فرصتی را در تشخیص دهید. برای طولانی مدت برنامه ریزی کنید. زمانی از روز را نیز به خود و تفکرات درونی خود اختصاص دهید. اگر استرس کار دارید آن را برطرف کنید و بدانید که کارها را فردا هم می توان انجام داد. امروز را به تغییر اختصاص دهید. شما همیشه چهارچوب خاصی برای کارهایتان تعریف می کنید و برایتان چندان عجیب نیست که مکالمه با «من»  درون نیز در همین چهارچوب انجام شود. امروز کاملا هدف محور می شوید. برای انجام کارهای جالب داوطلب خواهید شد و می توانید آنها را در راستای ارتقا کاری خود انجام دهید. با عشقتان در مورد اینکه به چه روش های دیگری می توانید از هم حمایت کنید، حرف بزنید. شما هر دو بسیار خوب همدیگر را می شناسید، اما شاید بد نباشد در مورد درونی ترین افکارتان هم حرف بزنید تا چهره های جدید و جالب تری از هم ببینید.

آذر

بال های خود را باز کنید. امروز زمان پرواز است. البته بیشتر تمرکز و علاقه تان این است که در خانه باشید و به کارهای خانه رسیدگی کنید. به جای بیرون رفتن به مطالعه کتاب بپردازید. یا در دنیای مجازی با دوستان تعامل داشته باشید. حتی شاید بد نباشد چند ساعتی را با خود خلوت کنید و در مورد علاقه های واقعی خود با خودتان حرف بزنید. بگذارید همه حس های بد بیرون بیایند. آنها را دور بریزید. استرس کار را کنار بگذارید. از نقطه استراحت و تنبلی بیرون بیایید. هیجان، سفر یا کشف مسایل جدید برایتان بسیار خوب است. اگر به دنبال یافتن هیجانات و تفریحات جدید هستید، می توانید در اینترنت جست‌وجو کنید. مثلا به کلاس های ورزشی بروید. یا در جمع های متفاوت حاضر شوید. ذهن خود را باز بگذارید و اجازه دهید عشقتان نیز از افکار درونی شما آگاه شود. طوری خود را برای او تصویف کنید که تاکنون نمی دانسته است. خود درونی شما نیز زیبا است و بگذارید خودش را نشان دهد.

دی

امروز بسیار در گیر چهارچوب هایی هستید که برای خود ساخته اید. بهتر است تغییرات اساسی در زندگی و افکار خود ایجاد کنید. به مشاغل پردرآمدتر فکر کنید. به دنبال ارتباط های جدید باشید. به مکان های ناشناخته بروید. روابط خود با دوستان قدیمی را عوض کنید. از نتیجه این تغییرهای ناگهانی هراس نداشته باشید. شما توان یافتن ریشه هر چیزی را دارید. می توانید فرصت های شغلی را تشخیص دهید و آنها را در هوا پقاپید. حس لوکس زندگی کردن امروز در وجود شما زیاد است. به آن پروبال دهید. هیچ گاه برای یادگیری دیر نیست. امروز می توانید با شریک عاطفی خود تجربه های متفاوتی داشته باشید. نوع ارتباط خود را تغییر دهید. یا در مورد کار مشترک با هم حرف بزنید. از دوستان خود روش های جدید بیاموزید. برای اینکه این تغییرات را ایجاد کنید، باید ابتدا خودتان را درست بشناسید. باید بتوانید خواسته های واقعی خود را کشف کنید. از طرف «من» درونی با عشقتان حرف بزنید تا عمیق ترین افکار شما را بشناسد.

بهمن

شما همیشه به خودتان افتخار می کنید. از اینکه در جمع هستید و می توانید وجهه خوبی از خود برجای بگذارید بسیار مغرور هستید. امروز اما کمی به درون خود سفر کنید. ببینید آیا خودتان هم از خود راضی هستید؟ آیا همان هستید که همیشه می خواسته اید؟ با خودتان مکالمه کنید و عمیق ترین خواسته ها را از پس ذهنتان بیرون بکشید. بگذارید دیگران نیز چهره جدید شما را ببیند. از این امر نهراسید. دوست دارید در مشاغل بسیار بهتر مشغول به کار باشید. زندگی لوکس همه فکرتان را پر کرده است. همین روند را ادامه دهید. در مسیر آن باید خواسته های خود را درست تشخیص دهید و سپس مسیرهای دستیابی به آن را پیدا کنید. ارتباط ها در این امر به شما کمک می کنند. آیا آماده این تغییرات هستید؟ در همه جای زندگی خود تغییراتی که «من»درونی می خواهد ایجاد کنید. اگر به دنبال عشق جدید هستید، شاید در دنیای مجازی بتوانید او را بیابید. اگر در ابطه هستید، چهره جدید خود را بیشتر و بهتر به عشقتان بشناسانید.

اسفند

امروز کار برایتان بسیار مهم می شود. البته خیال پردازی های ذهنی بسیاری هم دارید. برای اینکه از فشار این همه تفکر بیرون بیایید، آنها را یادداشت کنید. مهم تر ها را انجام دهید و بقیه را به فرصتی دیگر موکول کنید. بهترین زمان برای سروسامان دادن به کارهای شرکت، همین امروز است. حتی در خانه و زندگی شخصی نیز می توانید یک خانه تکانی اساسی داشته باشید. حتی فرصتی را به خود اختصاص دهید و ذهنتان را از افکار منفی خالی کنید. بگذارید «من» درون با صدای بلند ناراحتی های خود را بیان کند. آنها را از اعماق ذهن بیرون بکشید و دور بریزید. آیا به دنبال فردی هستید که همه جانبه باب میل شما باشد و از نظر فکری و روحی بتواند شریک عالی شما شود؟ با ادامه روند همیشگی چنین فردی را نخواهید یافت. به مکان های ورزشی یا هیجان انگیز بروید تا بتوانید با افرادی آشنا شوید که کاملا با شما فرق دارند. افراد جدیدی که به شما شهامت می دهند علاق واقعی خود را بروز دهید و دقیقا همان باشید که می خواهید.

Faal

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×