» عمومی » ورزشی » کفاشیان: از کمیته جوانان تا کادرفنی تیم‌های پایه دستخوش تغییر می‌شوند
ورزشی

کفاشیان: از کمیته جوانان تا کادرفنی تیم‌های پایه دستخوش تغییر می‌شوند

مهر 21, 1393 0010

رئیس فدراسیون فوتبال از تغییرات در کمیته جوانان این فدراسیون تا کادرفنی تیم‌های پایه خبر داد.

علی کفاشیان در مورد نتایج ضعیف تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: واقعاً از نتایجی که تیم جوانان کسب کرد، شوکه شدیم. برای تیم جوانان در دو سال اخیر چهار میلیارد تومان هزینه شده بود و به هیچ عنوان انتظار این نتایج ضعیف را از تیم دوستی‌مهر نداشتیم.

کادر فنی تیم جوانان باید پاسخگو باشد
وی افزود: وقتی تمامی کارهای تدارکاتی انجام می‌شود و تیم با آمادگی به مسابقات می‌رود و در مقابل یمنی که یک دهم هزینه‌های ما را انجام نداده شکست می‌خورد، یعنی ایراد فنی است و کادرفنی باید پاسخگو باشد.

تیم نوجوانان نمره قبولی گرفت
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص اینکه تیم‌های نوجوانان و امید هم موفق نبودند، خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان از گروهش صعود کرد و در ضربات پنالتی به کره‌شمالی باخت که قهرمان آسیا شد. بنابراین به تیم نوجوانان نمره قبولی می‌دهیم اما تیم جوانان با آمادگی کامل و تدارک کافی راهی مسابقات شد که اینگونه مزد زحمات ما را داد و به این تیم نمره قبولی نمی‌دهیم.

تیم امید تمام بازیکنانش را در اختیار نداشت
کفاشیان با اشاره به ناکامی تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون، گفت: تیم امید هم در آخرین لحظات دستخوش تغییر شد و همه بازیکنانش را در اختیار نداشت.

در کمیته جوانان و کادرفنی تیم‌های پایه تغییراتی خواهیم داشت
وی در مورد نظر وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تغییرات در فدراسیون فوتبال گفت: خودمان هم به چنین نتیجه‌ای رسیده‌ایم و در کمیته جوانان و کادرفنی تیم‌های پایه تغییراتی خواهیم داشت. همچنین کمیته فنی فدراسیون هم تقویت خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا برای این تغییرات نیاز به طرح موضوع در مجمع فدراسیون فوتبال است، عنوان کرد: خیر، نیازی به این کار نیست. مباحثی که در خصوص خود من و دیگران باشد را در مجمع مطرح خواهیم کرد.

139306271211495203658213

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×