» اخبار ایران و جهان » اظهارات فرمانده ناجا درباره حمله به «سراوان»
اخبار ایران و جهان

اظهارات فرمانده ناجا درباره حمله به «سراوان»

مهر 17, 1393 0013

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به دو حادثه تروریستی در سراوان گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محلی امن برای تروریست‌ها تبدیل شود.
خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به دو حادثه تروریستی در سراوان گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محلی امن برای تروریست‌ها تبدیل شود.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سومین گردهمایی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظامی در جمع خبرنگاران که از وی درباره دو حادثه تروریستی عصر روز گذشته و صبح امروز در سراوان پرس‌وجو کردند، گفت: متأسفانه شب گذشته به دنبال تماس درخواست کمک در منطقه آسپیچ که با هدف فریب انجام شده بود، همکاران ما در راه اعزام به محل بودند که از سوی تروریست‌ها مورد حمله قرار گرفتند و سه نفر از آنها به شهادت رسیدند.

احمدی‌مقدم با اشاره به بررسی‌ها و تحقیقات برای برخورد با عاملان این حادثه تروریستی اظهار کرد: ما تأکید کرده بودیم که با توجه به اینکه ممکن است چنین فریب‌هایی وجود داشته باشد همکاران ما در این مناطق به ویژه در هنگام شب با یک وسیله تردد نکنند که این موضوع در حال بررسی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مراتب اعتراض نسبت به این موضوع را بیان کرده‌ایم، تصریح کرد: صبح امروز نیز در حمله‌ای که با سلاح‌های سنگین به یکی از پاسگاه‌های ما شد، متأسفانه یکی از مأموران ما به شهادت رسید.

دستگاه دیپلماسی به موضوع ورود پیدا کند

فرمانده ناجا خواستار ورود دستگاه دیپلماسی به این موضوع و فعال عمل کردن آن شد و گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محل امنی برای تروریست‌ها تبدیل شود.

427533_253

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×