» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » علی ایرانپور: ایران، از امن ترین کشورهای جهان است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

علی ایرانپور: ایران، از امن ترین کشورهای جهان است

مهر 14, 1393 1027

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، علی ایرانپور صبح دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامیکه در فرماندهی انتظامی مبارکه برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و دهه ولایت گفت: شهرستان مبارکه از لحاظ امنیت اجتماعی از بهترین شهرستانهای کشور است.

ایرانپور با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه افزود: پلیس و دیگر خدمتگزاران نظام اسلامی در این شهرستان با عملکرد موفق خود فضایی را فراهم کرده اند که بهبود شاخص های مختلف امنیتی روز افزون شده است.

وی با بیان اینکه نظم، آرامش و امنیت جامعه مرهون خدمات نیروی انتظامی است، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندی های این نیروست تا دستاوردهای خود را در مقاطع مختلف برای جامعه و مردم تبیین و تشریح کنند.

نماینده مردم مبارکه گفت: عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی، تعامل و همکاری شورای تامین شهرستان و همکاری مردم با نیروی انتظامی، خروجی مثبت و رضایتمندی امروز مردم از مجموعه نیروی انتظامی را همراه داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس در دل مردم جای دارد، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی از جایگاه و منزلت اجتماعی خوبی برخوردار است و مردم هم قدرشناس پلیس هستند.

نماینده مردم مبارکه با بیان اینکه بخشی از وظیفه برقراری نظم و امنیت به مردم و جامعه برمی گردد، تاکید کرد: وظیفه تمام دستگاه هاست که با نیروی انتظامی همکاری کنند.

وی افزایش اقتدار نیروی انتظامی و برخورد قاطع با جرم و عوامل جرم را یکی از مهم ترین درخواست های مردم از نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی در سلامت و پاکسازی جامعه و مقابله با عوامل فساد نقش موثر دارد.

81338997-5996237

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×