» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: نیروی انتظامی از جایگاهی والا و ارزشمندی برخوردار است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: نیروی انتظامی از جایگاهی والا و ارزشمندی برخوردار است

مهر 14, 1393 0011

فرماندار مبارکه گفت: نیرویی که در خط مقدم باید با اخلال گری ها و ناآرامی ها مقابله کرده و نظم و امنیت را برقرار نماید نیروی انتظامی است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، سید علی محمد احمدی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان مبارکه افزود: امروز امنیت خوبی در کشور برقرار است و باید قدردان و شاکر خداوند به خاطر این نعمات باشیم.
وی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان گفت: حرکت‌های نیروی انتظامی در کاهش بزهکاری‌ها و افزایش امنیت و آرامش جامعه ستودنی است.
فرماندار مبارکه با بیان اینکه نيروي انتظامي مظهر اقتدار، امنيت و آرامش كشور است، گفت: هفته نيروي انتظامي فرصت مناسبي است تا دلاورمردان اين نيرو گوشه اي از خدمات خود را به نمايش بگذارند.
وی، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را یکی از فعالیت های نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: احساس امنیت برای شهروندان بسیار مهم و اساسی است.
احمدی گفت: پيشرفت هاي عمراني، توسعه علمي، فرهنگي و اجتماعي مرهون امنيت برقرار شده از سوي نهادهاي امنيتي بخصوص سبزپوشان نيروي انتظامي است.
وی با بيان اينكه در طول تاريخ بشر امنيت و آرامش نياز اساسي انسان بوده است، اظهار داشت: بايد از تمام ظرفيت هاي مختلف براي حفظ اقتدار نيروي انتظامي استفاده شود چرا كه اقتدار و عزت اين نيرو نعمت بزرگ امنيت را نصيب مردم خواهد كرد.
فرماندار مبارکه افزود: ناجا این افتخار بزرگ را دارد که پاسدار ارزش های الهی، انسانی، امنیت و آرامش مردم است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×