» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه موقت مبارکه: عید قربان نماد اتحاد و انسجام امت اسلام است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه موقت مبارکه: عید قربان نماد اتحاد و انسجام امت اسلام است

مهر 11, 1393 008

امام جمعه موقت مبارکه گفت: عید قربان نماد اتحاد، انسجام و همبستگی امت اسلام در برابر دشمنان است.

 به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به تقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی شریفی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان افزود: این عید از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که باید پیام های آن از جمله وحدت و عزت را در جهان گسترش دهیم.حجت الاسلام شریفی عید قربان را نقطه عطفی در اتحاد و همبستگی مسلمانان برابر دشمنان دانست و گفت: اگر اتحاد اسلامی در جهان اسلام حاکم شود، مسلمانان از آسیب دشمنان در امان خواهند بود.

وی با اشاره به فضیلت دعای عرفه گفت: روز عرفه همانند ماه مبارک رمضان، فضیلت و ارزش فراوان دارد و پله ترقی برای بندگان خداست.

امام جمعه موقت مبارکه همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است.

حجت الاسلام شریفی با تاکید بر همکاری مردم با نیروی انتظامی اظهار داشت: زمانی امنیت پایدار در جامعه محقق می شود که مردم با نیروی های نظامی و انتظامی همکاری مستقیم داشته باشند.

وی امنیت را از مهمترین ضرورتهای جامعه عنوان کرد که در سایه آن پیشرفت های علمی و صنعتی محقق می شود و از مردم خواست تا با این نهاد امنیتی برای انجام هر چه بهتر وظایف همکاری کنند.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به اینکه ائتلاف علیه گروهک تروریستی داعش دستاویزی برای حضور آمریکا در منطقه است، یادآوری کرد: این گروهک توسط خود استکبار ایجاد شده و مردم دنیا هم به رویکرد آمریکا اعتماد ندارند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای حفظ منافع خود ناامنی در خاورمیانه را دنبال می کند، گفت: استکبار جهانی می کوشد تا با ایجاد ناامنی درکشورهایی از جمله سوریه و عراق، ثروت کشورهای خاورمیانه را به غارت ببرد.

81336412-5991796

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×