» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » بازدید رییس و اعضای شورای اسلامی از مرکز آموزش علمی کاربردی مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

بازدید رییس و اعضای شورای اسلامی از مرکز آموزش علمی کاربردی مبارکه

مهر 8, 1393 0018

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی علمی کاربردی مبارکه، در ابتدای این دیدار مهندس خلیلی رئیس مرکز ضمن خیرمقدم گویی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس به معرفی بخش های مختلف مرکز پرداخت و از حضور اعضای محترم شورای شهر در مرکز تشکر نمود. و در ادامه در مورد وضیعت کلی مرکز و چشم انداز آینده مرکز، فضای فیزیکی، تعداد دانشجویان و رشته های موجود مطالبی بیان داشت. همچنین ایشان به راهبردهای مرکز در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری با تمام توان اشاره نمود و خواستار همراهی بیشتر ارگان ها و نهادهای شهرستان با مرکز شد تا این مرکز بتواند در راستای رسالت آموزشی و فرهنگی خود گامی های موثری در ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان و توسعه فرهنگی شهر و حل معضل بیکاری شهرستان و به طبع آن استان بردارد.

خلیل طاهری رییس شورای اسلامی شهر نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید بر ضرورت تعامل دوجانبه شورای شهر با دانشگاه و فضاهای علمی خواستار انجام بررسی های دقیق تری نسبت به این موضوع در جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه شد. وی ضمن اشاره به پتانسیل های شورای شهر و توانمندی های اعضا خواستار بهره گیری از ظرفیت علمی اساتید در امور اجرایی شهر شد.

هم چنین در این جلسه سایر اعضاء شورای اسلامی شهر مبارکه آقایان دکتر موسوی نسب، سیدرسول موسوی، مهندس سعید رئیسی و حسین پیراکه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

1 2 3

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×