» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مبارکه: شهدا و جانبازان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مبارکه: شهدا و جانبازان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند

مهر 8, 1393 008

شهردار مبارکه گفت: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، ناصر نفری شهردار مبارکه در دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند، گفت: باید به گونه ای گام برداریم تا با اقدامات مفید خود رضایت آنان را فراهم کنیم.
وی به بخشی از ایثارگری رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان فضای معنوی خاصی ایجاد می شود که برای همه راه گشاست.
شهردار مبارکه با بیان اینکه بازدید از خانواده های شهدا و جانبازان افتخاری است که نصیب ما شده ابراز امیدواری کرد: دعای خیر مادران و پدران شهدا و جانبازان باعث شود ما در مسوولیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دار آن هستیم شرمنده خون شهدا نشویم.
وی در دیدار با خانواده جانبازان رحیمی و صفایی، وجود چنین سرمایه های ارزشمندی در بین شهروندان را از افتخارات مدیریت شهری دانست.
نفری با اشاره به اینکه دلجویی و تکریم این عزیزان از مهمترین وظایف مدیران شهری است، اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان خادمان شهر نسبت به رفع نیازهای اساسی جانبازان در حوزه خدمات شهری بیشتر است و در همین راستا در برنامه های آتی سعی شده که برای رفع مشکلات این عزیزان اهتمام بیشتری شود.
وی رشادت‌ها و صبوری جانبازان دفاع مقدس را نشانه ایمان قوی و اعتقاد راسخ آنان عنوان کرد و سرافرازی میهن اسلامی را مدیون از خود گذشتگی این عزیزان و سایر ایثارگران دانست.
نفری افزود: جانبازان و آزادگان ظرفیت‌های ارزشمند و نمونه‌های برجسته از فرزندان انقلاب اسلامی هستند که در مواقع سختی با ایثار و صبر خود از هویت ملی دفاع کردند و افتخار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند.
وی از ایثارگران و جانبازان به عنوان اسوه‌های بی‌بدیل صبر و استقامت نام برد و اظهار کرد: استقامت جانبازان و ایثارگران موجب دستاوردی بزرگ در تثبیت ارزش‌های متعالی دینی و ملی بود و به عنوان نماد و الگوی معنوی باید اشاعه و حفظ شود.
شهردار مبارکه با بیان اینکه رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان سرافراز همیشه در خاطر همه ثبت و ضبط خواهد شد، خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا وجانبازان و خدمت صادقانه به آنها وظیفه تک تک مردم و مسوولان است.
در میان این دیدارها رحیمی بسیجی جانباز هشت سال دفاع مقدس ضمن خوش آمدگویی به شهردار مبارکه و هیئت همراه بیان داشت: جانبازان بسیجی انتظار کاری از مسوولین ندارند و همین بازدید های معمولی برای آنها بسیار روحیه بخش است./

IMG_5508CC

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×