» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ديدار رئيس اداره ورزش و جوانان ، رئيس هيئت اسكيت استان و مسئولين هيئت هاي ورزشي شهرستان با شهردار مباركه
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ديدار رئيس اداره ورزش و جوانان ، رئيس هيئت اسكيت استان و مسئولين هيئت هاي ورزشي شهرستان با شهردار مباركه

مهر 7, 1393 007

شهردار مباركه :از ميان ساير مراجعي كه متولي ورزش هستند، شهرداري بيشترين توجه را به ورزش همگاني و شهروندي داشته است

شهردار مباركه در ديدار با رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان مباركه و مسئولين هيئت هاي ورزشي شهرستان مباركه به اهميت توسعه پايدار ورزش شهروندي پرداخت و گفت: ورزش در دنياي امروز از يك طرف به مقوله اي نو و پيچيده با اثرات قابل ملاحظه در زندگي فردي و اجتماعي افراد تبديل شده و از سوي ديگر توسعه شهرنشيني بر كميت و كيفيت ورزش شهروندي بسيار تاثيرگذار بوده است.
مهندس نفري با بيان اينكه توسعه ورزش در شهرها زمينه ورزش قهرماني و همگاني را فراهم مي آورد، خاطرنشان كرد: از ميان ساير مراجعي كه متولي ورزش هستند، شهرداري همواره بيشترين توجه را به ورزش همگاني و شهروندي داشته است.
وي با بيان اينكه در راستاي پويايي و پيشرفت رشته فوتبال در مباركه هفت زمين چمن مصنوعي ساخته مي شود خاطر نشان كرد: امروزه ساختن و تجهيز اماكن ورزشي براساس استاندارهاي جهاني و رعايت مقررات ايمني و مديريت سلامت از الزامات مديريت شهري هدفمند و متعهد است.
مهندس نفري گفت : يكي از اولويت هاي شهرداري مباركه در سال جاري علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، احداث زمينهاي چمن مصنوعي است كه با جديت پيگيري مي شود.

رييس اداره ورزش و جوانان مباركه در اين ديدار گفت :سرمايه گذاري براي توسعه و تكميل زيرساختها و اماكن ورزشي در شهرستان ضروري است.
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان مباركه گفت : با توجه به وجود نخبگان و قهرمانان متعدد رشته هاي مختلف ورزشي در شهرستان مباركه، سرمايه گذاري براي توسعه و تكميل زيرساختها و اماكن ورزشي در اين شهرستان ضروري است.
موسوي در ديدار با مهندس نفري شهردار مباركه با اشاره به پتانسيل و استعدادهاي خوب ورزشي در شهرستان مباركه گفت : استان اصفهان و شهرستان مباركه سرشار از استعدادهاي ورزشي است و لازم است با حمايت از نخبگان ورزشي اين استان، آنان را در مسير شكوفايي وافتخارآفريني براي ميهن اسلامي ياري كنيم.
موسوي گفت : امروز شهرستان مباركه در رشته هاي مختلف ورزشي مانند هندبال ،واليبال، بسكتبال و ورزشهاي رزمي يكي از قطب هاي اصلي و مطرح استان و كشور است كه ضرورت دارد با توجه به وجود اين ظرفيت ها، سرمايه گذاري مناسبي نيز براي توسعه و تكميل اماكن ورزشي، تامين زيرساخت ها و فراهم نمودن امكانات ورزشي در شهرستان صورت گيرد.
وي اضافه كرد: بطور كلي در شهرستانهايي مانند مباركه ، پتانسيل هاي لازم براي سرمايه گذاري در رشته هاي ورزشي وجود دارد و مي توان از اين ظرفيت ها در جهت رشد و اعتلاي ورزش استان و كشور استفاده كرد.

 

IMG_7228 IMG_7231 IMG_7236منبع: روابط عمومی شهرداری مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×