» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » برخورد 4 خودرو در شهرستان مبارکه 2 کشته بر جای گذاشت
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برخورد 4 خودرو در شهرستان مبارکه 2 کشته بر جای گذاشت

مهر 6, 1393 0014

طی 48 ساعت گذشته برخورد 4 خودرو 2 کشته بر جای گذاشت

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی اورژانس اصفهان گفت: بر اثر برخورد 4 خودرو در 2 حادثه در شهرستان مبارکه متاسفانه دو نفر کشته شدند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرگزاری فارس، مهرزاد آرتنگ ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث 48 ساعت گذشته اظهار کرد: ساعت 17:29 دقیقه روز جمعه چهارم مهر ماه سال جاری طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان مبارکه اعلام شد دو دستگاه خودروی سواری پراید و pk در ورودی شهرستان مبارکه با یکدیگر به شدت برخورد کرده‌اند که حال جسمی سرنشینان دو خودرو وخیم گزارش شد.

وی افزود: بر اساس این گزارش، پس از دریافت این حادثه سه واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 به همراه 6 تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه پس از هفت دقیقه از نخستین تماس با اتاق فرمان، در محل حاضر شدند و پس از بررسی مصدومان مشاهده کردند با کمال تاسف یک نفر بر اثر جراحات شدید در دم جان خود را از دست داده است و 6 مصدوم دیگر حادثه پس از ارائه خدمات اولیه به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) مبارکه منتقل شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی اورژانس اصفهان تصریح کرد: همچنین ساعت 8:36 دقیقه همان روز طی تماسی مجدد با اتاق فرمان شهرستان مبارکه اعلام شد دو دستگاه خودروی سواری RD و پژو 206 در محور شهرک مجلسی- بروجن با یکدیگر برخورد کرده و حال جسمی سرنشینان دو خودرو وخیم گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این حادثه نیز سه واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی 115 به همراه 6 تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه پس از 9 دقیقه از نخستین تماس با اتاق فرمان، در محل حاضر شدند که با کمال تاسف یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داده بود و هفت مصدوم دیگر حادثه پس از دریافت خدمات اولیه به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) مبارکه منتقل شدند.

13930507000200_PhotoA

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×