» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » دیدار رئیس دانشگاه آزاد مبارکه با رییس و شورای اسلامی شهر مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

دیدار رئیس دانشگاه آزاد مبارکه با رییس و شورای اسلامی شهر مبارکه

مهر 5, 1393 0020

در دیدار رئیس دانشگاه واحد مبارکه با رییس و شورای اسلامی شهر مطرح شد :
تفاهم‌ بين شورا و دانشگاه ، از راهكارهاي تبديل مديريت سنتي به تخصصي است .
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، در ابتدای این دیدار دکترحمید علیان رییس دانشگاه ضمن خیرمقدم گویی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس به معرفی بخش های مختلف دانشگاه پرداخت و از حضور آنان در واحد مبارکه تشکر نمود. سپس در مورد وضیعت کلی دانشگاه ، فضای فیزیکی ،تعداد دانشجویان و رشته های موجود،مطالبی بیان داشت. همچنین ایشان به راهبردهای مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری با تمام توان اشاره نمود و توجه به اقتصاد و فرهنگ و استفاده از همه ظرفیت‌های علمی ، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه ها و همچنین توجه ویژه‌ به اقتصاد دانش بنیان و سرمایه‌گذاری را مهم دانستند و خواستار ارتباط بیشتر نهادها و سازمان ها با دانشگاه شدند تا این دانشگاه بتواند در راستای رسالت آموزشی و فرهنگی خود  گامی های موثری  در ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان و توسعه فرهنگی شهر و به طبع آن استان بردارد.
خلیل طاهری رییس شورای اسلامی شهر نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید بر ضرورت تعامل دوجانبه شورای شهر با دانشگاه و فضاهای علمی در خصوص تشکیل کارگروه مشترک در این حوزه را به منظور بررسی دقیق تر و کارشناسی تر مسائل مطرح شده پیشنهاد نمود جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه برگزارگردد. شورای شهر پتانسیل خوبی دارد و هر یک از اعضا توانمندی بالایی دارند و با تفکر دینی و فرهنگی خواهان همکاری بامراکز فرهنگی و دانشگاهی می باشند. وی افزود : تفاهم‌ بين شورا و دانشگاه، از راهكارهاي تبديل مديريت سنتي به تخصصي دانست و بهره گيري از ظرفيت علمي اساتيد در امور اجرايي شهري فرصتي است كه بايد آن را مغتنم دانسته و از آن استفاده كرد.
موسوی نایب رییس شوراي اسلامي شهر مبارکه  در اين ديدار بیان داشت : دانشگاه توسعه پايدار را مستلزم تامين سلامت آحاد مردم و سلامت را ضامن آرامش، نشاط، آسايش، پيشرفت و رفاه اجتماعي و اميد مردم و جامعه بيان كرد. وی با تأكيد بر اين كه مديريت شهري بايد تجربه علم و دانش را با هم داشته باشد، اظهار كرد: با توجه
به تحقق شعار امسال، تلاش مجاهدانه مردم و مسئولان را لازمه آن دانست و بر اين اساس شوراي اسلامی شهر براي توأم بودن علم و پژوهش و تخصص دركارهاي اجرايي در صدد تشكيل مركز مطالعات و پژوهش‌ در شهرداری است .
در این جلسه هرکدام از اعضاء شورای اسلامی شهر خلیل طاهری ،سیدرسول موسوی،سعید رئیسی ،خانم صالحی،حسین پیراکه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
FILE0002 FILE0003

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×