» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » گالری عکس هفتمین همایش رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه - عکس - مطالب ویژه

گالری عکس هفتمین همایش رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه

مهر 4, 1393 0132

به مناسبت هفته دفاع مقدس،و به منظور تجلیل از حماسه سازان سالهای حماسه و خون، همایش بزرگ با حضور بیش از۲۵۰۰ نفر از رزمندگان و  پیشکسوت دفاع مقدس برگزار شد .
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، دراین همایش بزرگ که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه برکزار شده بود ،سردار اکبر عابدی فرمانده مرکزمطالعات دفاع مقدس ونبردهای معاصرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دوران دفاع مقدس باورها را تقویت کرد، گفت: در حالی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و سپاه ، ارتش و نیروهای نظامی انسجام لازم را نداشتند، رژیم بعثی عراق با حمایت و پشتیبانی استکبارجهانی به میهن اسلامی ما تجاوز کرد.
سردار عابدی با بیان این که دفاع مقدس طلایی ترین دوران تاریخ انقلاب است ، افزود: عراق از چنان حمایتی برخوردار بود که به خیال خام خود یک روزه می خواست به تهران رسیده و کشور ما را فتح کند ، اما دشمنان از قدرت مردم و بسیجیان ما غافل بودند.
وی با بیان این که دفاع مقدس امروز حضور در میدان فرهنگی است ،گفت: در طول تاریخ دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم؛ لذا این دفاع به عنوان سند مقاومت و شجاعت ایرانیان در تاریخ ثبت و ضبط شده است.
فرمانده مرکز بررسی دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هفته دفاع مقدس هفته مقدسی است که نشان از ایثار و مقاومت مردم است و آنچه موجب پیروزی و موفقیت در دفاع مقدس شد تسلط بر تاکتیک های نظامی و تسلیحات پیشرفته نبود بلکه با ایمان و توکل به خدا و رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم موفق به شکست سنگین استکبار شدیم .
سردار عابدی گفت:حدود ۳۰ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جنگ تحمیلی به حمایت و پشتیبانی عراق بر خاستند که ایران اسلامی با دست خالی و با فرماندهان جنگ که بیشتر آنها ۲۵ تا ۳۰ ساله بودند به دفاع برخاست.
سردار عابدی با بیان اینکه تجارب دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند هستند، افزود: اگر سالیان سال تلاش می کردیم،موفق به کسب آنها نمی شدیم و عزت امروز ما به واسطه رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی به رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس توصیه کرد که زمینه را برای جوانان آماده کنند تا آنها بدانند در دوران دفاع مقدس چه گذشت.
سرهنگ قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه نیز در این همایش با بیان این که ایران قدرتمندترین کشور خاورمیانه است گفت: ایران اسلامی تلاش کرده تا در همه امور مستقل باشد و به این دلیل است که استکبار جهانی هیچ گاه دست از دشمنی از ایران بر نمی دارد
فرمانده سپاه ناحیه مبارکه با بیان این که جنگ ما امروز در میدان دیگری به نام میدان فرهنگی است، افزود: یاد دلاورمردی ها و از خودگذشتگی های جوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس به طور قطع در تاریخ پرشکوه ایران باقی می ماند و برای ملت های حق طب دنیا راهگشا و بیدارکننده خواهد بود.
سرهنگ قاسمی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس حاضر به دفاع و حفاظت و صیانت از کشور می شدیم امروز باید در عرصه جهاد اقتصادی و جهاد با جنگ نرم حضور پیدا کنیم و ایران اسلامی در بهترین شرایط در بعد بین المللی در قلوب جهانیان جای گرفته و این مهم حاصل رشادت های دلیرمردان عرصه جبهه ها ست.
اجرای نماهنگ رد پلاک توسط هنرمند بسیجی سعید مولوی و رونمایی نماهنگ بغض هشت ساله اثر هنرمند بسیجی بهمن باقری و همچنین  اجرای گروه سرود کانون بسیج هنرمندان شهرستان مبارکه و گزارش فعالیت های هیات رزمندگان اسلام شهرستان توسط مسول کمیته فرهنگی هیات ازدیگر برنامه های اجراشده در این همایش بزرگ بود.

عکاس: سعید مولوی

 

 

1 (2) 1 (1) 01 1 (25) 1 (24)1 (23) 1 (21) 1 (19) 1 (17) 1 (16)1 (15) 1 (14) 1 (11) 1 (10) 1 (9)1 (8) 1 (7) 1 (5) 1 (4) 1 (3)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. نادر

    سلام .خسته نباشید چراروزبه روز ازکیفیت عکسهاکم میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×