» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » تعامل شوراي اسلامي شهر با نيروي انتظامي
شهرستان مبارکه

تعامل شوراي اسلامي شهر با نيروي انتظامي

مهر 2, 1393 0014

يكصد و بيست يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر مباركه به حضور فرماندهي نيروي انتظامي و جمعي از معاونان و مسئولان بخش هاي مختلف اين فرماندهي برگزار شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه، در اين جلسه سرهنگ جبارپور فرمانده انتظامي شهرستان مباركه با اشاره به تلاش هاي مسئولان در همه حوزه ها براي ارتقاء سطح امنيت جامعه گفت : خوشبختانه كارهاي خوبي در اين خصوص انجام شده است.
وي با اشاره به هجوم بي امان ماهواره و سايتها به بنيان خانواده افزود : اين شبكه ها با برنامه ريزي حساب شده ايجاد اختلاف در بدنه خانواده ها را هدف قرار داده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان مباركه به كاهش جدي سرقت در پاركها در سالجاري اشاره كرد و اظهار داشت : امسال هيچگونه موردي در خصوص سرقت موتورسيكلت و يا طلا از بچه ها در پاركها گزارش نشده است.
وي با تأكير بر لزوم ساماندهي معتادان در شهرستان خواستار تأمين بخشي از هزينه هاي جمع آوري و نگهداري معتادان در مراكز ترك اعتياد شد.
وي همچنين از كاهش ۷۵ درصدي تصادفات منجر به فوت در شهرهاي شهرستان خبر داد و افزود : ميزان كشفيات مواد مخدر نيز امسال ۶۵ درصد نسبت به سال قبل افزايش ياقته است .
شهردار مباركه نيز در اين جلسه با اشاره به همكاري خوب شهرداري و نيروي انتظامي شهرستان ، به نصب سرعتگيرهاي استاندارد، خط كشي خيابانها و نصب چراغ هاي راهنمايي در سطح شهر اشاره كرد و گفت : با تصويب شوراي اسلامي شهر بزودي دوربين هاي نظارتي براي ارتقاء امنيت عمومي و كنترل ترافيك در شهر مباركه و مبادي ورودي و خروجي آن نصب مي شود .
ناصر نفري با بيان اينكه در بلوار صفائيه تصادفات مكرري روي مي دهد افزود : البته مهمترين عامل اين تصادفات به عدم رعايت سرعت مطمئنه توسط رانندگان باز مي گردد . ضمن آنكه شوراي اسلامي شهر و شهرداري اقدامات لازم براي احداث تقاطع غير همسطح براي خروجي مناسب تمامي محلات صفائيه را پيش بيني كرده اند .
وي با تأكيد بر اينكه شورا و شهرداري هر كاري را براي كاهش حوادث و تصادفات رانندگي انجام خواهند داد اظهار داشت : ايجاد پارك ترافيك با هدف آموزش قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سنين كودكي مي تواند زمينه ساز رفع بسياري از حوادث رانندگي در شهر شود.
شهردار مباركه به اراده و تصميم شوراي اسلامي شهر و شهرداري براي واگذاري امنيت پاركها به شركتهاي تأمين امنيت اشاره كرد و گفت : بزودي امنيت پاركهاي سرارود و گل نرگس به اين شركتها واگذار مي شود.
در ادامه اين جلسه اعضا شوراي اسلامي شهر نيز به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند .
DSC_0014

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×