» عمومی » سرگرمی » فال روزانه – سه شنبه 01 مهر 1393
سرگرمی

فال روزانه – سه شنبه 01 مهر 1393

مهر 1, 1393 009

فال روز متولدین فروردین: امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید كه انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت كنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر كردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد كه شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل كردن علایق خود یك حركت عاقلانه به حساب می‌آید.

فال روز متولدین اردیبهشت: آزاد گذاشتن خود برای احساس كردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران كننده باشد، برای اینكه شما دوست ندارید كنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا كنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید كه تحت سلایق فرد دیگری كار می‌كنید، با او بحث نكنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ كنید.

فال روز متولدین خرداد: شما امروز از دست یكی از دوستان نزدیكتان و یا یكی از افراد خانواده تان عصبانی می‌شوید، برای اینكه دوست ندارید در نمایش رومانتیكی كه فرد دیگری به راه انداخته است شركت كنید. در ابتدا این نمایش ممكن است به صورت یك سرگرمی‌به نظر برسد، اما وقتی كه شدت پیدا كرد شما از این فرد می‌خواهید كه دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی كنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی كند، آنها باعث می‌شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینكه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فكر كنید ببینید از این حوادث چه درسی می‌توانید بیاموزید.

فال روز متولدین تیر: با وجود اینكه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می‌كنید، اما نمی‌توانید با آنچه احساس می‌كیند ارتباط برقرار كنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد كرد. به جای صحبت كردن و در حین صحبت  از یك شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یك رفتار صریح بدون اینكه ابداً نیاز به صحبت كردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.

فال روز متولدین مرداد: امروز كه خورشید گرم تابستانی همراه با ونوس زیبا در نشانه شما قرار گرفته‌اند عشق و علاقه زمینی نیز در شما شدت پیدا كرده است. دیگران در مورد اینكه شما چه احساسی دارید هیچ سئوالی به ذهنشان خطور نمی‌كند، برای اینكه شما نمی‌توانید احساسات خود را مخفی نگه دارید. حتی اگر احساسات شما خیلی شدت پیدا كرده‌اند خوب نیست كه آنها را فرو خورده و بروز ندهید، آنها همین الان بدون اینكه هیچ دلیل خاصی وجود داشته باشد باید ابراز شوند.

فال روز متولدین شهریور: شما امروز نمی‌دانید كه چگونه احساسات خود را ابراز كنید، در نتیجه این اتفاق باعث ناامیدی‌تان می‌شود. این سخن به معنی این نیست كه شما نمی‌توانید كلمات مناسب پیدا كنید؛ مشخص است كه شما می‌توانید این كار را بكنید. بلكه به معنی این است كه پیدا كردن مكان  و زمان مناسب برای صحبت كردن در مورد مسائل حساسی مثل آرزوهایتان كار سختی است. به جای اینكه فكر صحبت كردن را از سرتان بریرون كنید، سعی كنید با تبدیل كردن نیازهای شخصی به تمرینات معنوی  موانع را از سر راهتان كنار بزنید.

فال روز متولدین مهر: داشتن دوستان خیلی خاص در زندگی واقعاً نعمت بزرگی است. امروز برای نشان دادن عشقتان و قدردانی كردن از افرادی كه در زندگیتان واقعاً نقش اساسی ایفا كرده اند روز مناسبی است. اما كم كاری نكنید؛ اگر لازم است حرفی بزنید حتماً به طور كامل بگویید. اگر همه حقایق گفته نشوند مثل این است كه یك پیام را به صورت كامل به كسی نرسانیم. خوشبختانه آنها هم به حرفهای شما گوش خواهند داد و به صحبتهای صمیمانه شما احترام خواهند گذاشت.

فال روز متولدین آبان: شما فكرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی‌تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی كه می‌خواهید را متوقف كند. از نظر ظاهری خواسته های شما می‌تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می‌خواهید حقیقتهای متافیزیكی را كه مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فكری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد كه جزو افراد مهم هستید.

فال روز متولدین آذر: وقتی كه شما ایده بزرگی دارید و می‌خواهید در آینده به آن برسید به جهان پیرامونتان هم نگاهی بیندازید! اكنون شما هدفهای ساده را جذب نمی‌كنید؛ در عوض به دنبال سرنوشتی عالی و باشكوه هستید كه شما به خاطر تلاشهایتان واقعاً سزاوار این سرنوشت هستید. حتی اگر نقشه‌های شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، هنوز هم پیروی كردن از حستان و رویاپردازی كردن برایتان خوب است.

فال روز متولدین دی: امروز شما نمی‌توانید با روشهای ساده و ممعمول برقراری ارتباط احساسات خود را بیان كنید. شما متوجه شده اید كه در ورای حرفهایی كه زده می‌شوند و كارهایی كه انجام می‌شوند حقیقت دیگری نهفته است. بنابراین در جستجوی این حقیقت هستید. متأسفانه هرچقدر كه بیشتر می‌گردید كمتر به جواب می‌رسید. ولی اگر آرام باشید و احساساتی نشوید راهی را خواهید یافت كه به وسیله آن چیزی را كه در جستجویش هستید را متوجه خواهید شد.

فال روز متولدین بهمن: امروز اگر یك نفر تمام راز دل خود را پیش شما افشا كند شما عصبانی می‌شوید. این سخن به معنی این نیست كه شما نمی‌خواهید از اتفاقاتی كه افتاده باخبر شوید، بلكه به معنی این است كه آن شخص زیاده روی كرده است. گاهی اوقات دانستن حقیقت از اینكه هیچ چیزی را ندانیم سخت‌تر است. اما تلاش برای گشودن رازها حسی غریزی است. در نهایت اگر شما مقاومتی منطقی داشته باشید و در عین حال ذهن بازی هم داشته باشید زندگی شما پربارتر خواهد شد.

فال روز متولدین اسفند: شما امروز فكر می‌كنید كه اگر از برنامه ریزی خاصی پیروی كرده و اولویت ویژه ای برای خود تعیین كنید به چیزهایی كه می‌خواهید می‌رسید. حقیقت این است كه واقع بین بودن از كامل بودن اهمیت بیشتری دارد. البته نامرتبی و بی‌برنامه كار كردن هم توصیه نمی‌شود. فقط در حالیكه با خودتان صادق هستید كاری را كه می‌توانید به نحو احسن انجام دهید.

Faal

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×