» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » توزيع ۴ هزار بسته فرهنگي همزمان با بازگشايي مدارس در شهر مباركه بين دانش آموزان
شهرستان مبارکه

توزيع ۴ هزار بسته فرهنگي همزمان با بازگشايي مدارس در شهر مباركه بين دانش آموزان

شهریور 31, 1393 0023

امسال ۴ هزار بسته فرهنگي همزمان با بازگشايي مدارس در شهر مباركه بين دانش آموزان مقاطع مختلف توزيع خواهد شد.

شهردار مباركه با بيان اين مطلب گفت: هر سال و در آستانه بازگشايي مدارس، شهرداري‌ها اقداماتي را براي تسهيل در عبورومرور دانش‌آموزان و مردم در حوزه‌هاي مختلف شهرداري از جمله: تاكسيراني، سازمان اتوبوسراني و… انجام و فعاليت‌هايي همانند خط‌كشي و رنگ‌آميزي معابر و حتي بدنه مدارس و آسفالت سطح مدارس فعاليت‌هايي را انجام مي‌دهد.
ناصر نفري افزود: امسال براي اولين بار شهرداري مباركه در يك اقدام فرهنگي، قصد دارد همزمان با بازگشايي مدارس، چهار هزار بسته فرهنگي را بين دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي توزيع كند تا دانش‌آموزان بيش از پيش به انجام مسائل فرهنگي ترغيب شوند.
وي ادامه داد: شهرداري مباركه امسال اقدامات سخت‌افزاري از اين دست را در دستور كار قرار داده است. شهردار مباركه گفت: شهرداري مباركه سال گذشته نيز همزمان با بزرگداشت روزمعلم، طي مراسم ويژه‌اي از فرهنگيان اين شهر با اهداي بيش از ۱۲۰۰ پتو قدرداني كرد.
نفري تكريم و تنظيم دانش‌آموزان و فرهنگيان در سطح مباركه را از اهداف اينگونه برنامه‌ها برشمرد و گفت: با انجام اينگونه فعاليت‌ها،‌مردم شهر و اقشار مختلف پي خواهند برد كه مسئولان و خدمتگزاران در سطح شهر اعم از شهردار، شورا و … از امر آموزش غافل نيستند و ارتقاي بخش‌هاي مختلف را خواستارند. نفري براي همه دست‌اندركاران امر تعليم وتربيت دركشور،‌استان،‌شهرستان و شهرمباركه آرزوي توفيق كرد.
IMG_5508CC

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×