» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » سخنرانی فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه شورای اداری و جلسه تکریم و معارفه فرماندارشهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سخنرانی فرماندار شهرستان مبارکه در جلسه شورای اداری و جلسه تکریم و معارفه فرماندارشهرستان مبارکه

شهریور 30, 1393 0023

متن سخنرانی فرماندار شهرستان مبارکه جناب آقای مهندس سیدمحمدعلی احمدی در روز شنبه 29/06/93 در جلسه شورای اداری و جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه

بسم الله الرحمن الرحیم

والحمدالله رب العالمین و صلی علی محمد وآله الطاهرین

با سلام ودرود به پیشگاه بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و عرض تعظیم و تکریم به ساحت کبریایی شهیدان گلگون کفن راه اعتلای ارزشهای اسلامی ،علی الخصوص هم رزمان و هم قطاران آسمانی عزیزم ،شهیدان هشت سال دفاع مقدس ،و آرزوی سلامتی وطول عمر ومزید توفیقات برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) وآرزوی توفیق برای تمامی خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی به ویژه دولت مردان عزیز تدبیر وامید.

عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت تمامی حضار گرامی و تشکر از دقایق ولحظاتی که به اینجانب اختصاص داده شد تادر طلیعه آغازین خدمتم دراین شهرستان ،بتوانم لحظاتی رادر خدمت شما عزیزان و سروران گرامی باشم وبرخود می بالم که افتخار حضور در استان شهید پرور اصفهان با تقدیم بیش از 23000شهید و خدمتگذاری به مردم شریف وشهید پرور شهرستان مبارکه با 570شهید گرانقدر باشم.

در ابتدای عرایضم از باب (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) کسی که از مخلوقات خداوند تشکر نکند ،نمی تواند از خداوند تشکر کند بنده هم چند تشکر وتقدیر بایستی داشته باشم .

اول از مقام عالی وزرات ،جناب آقای دکتر رحمانی فضلی واستاندارمحترم و باکفایت ودرایت اصفهان جناب آقای دکتر زرگرپور وسایر مسئولین محترم وزارت کشور و استانداری اصفهان بابت اعتمادی که به بنده داشتند.

دوم از علما ،فضلا،نماینده محترم مردم شریف و شهیدپرور شهرستان ،جناب آقای دکتر ایرانپور وهمچنین مسئولین وحضار گرانقدری که دراین مجلس شرف حضور دارند .

 

سوم از جناب آقای سلیمانی فرماندار محترم شهرستان مبارکه که زحمات شایان تقدیری را درخدمت رسانی به مردم طی مدت مسئولیت درفرمانداری انجام داده اند.

با توجه به ضیق وقت وبا عنایت به اینکه درآینده بیشتر مصدع اوقات شما عزیزان خواهم شد ،ترجیح میدهم به زوایه دید وافق نگاهی که بایستی براساس آن،شاکله اقدامات و برنامه های اینجانب در روزها وماه های آتی که خدمتگذارشما هستم ،بپردازم.

متاسفانه نگاه بشر وقتی معطوف به کسب قدرت وبه دنبال قدرت طلبی بوده ،ما مواجه می شویم با اتفاقاتی که طی آن به دلیل بروز جنگ ها وفجایع بشری ، هزاران ومیلیون ها بشر رابه ناحق به کام مرگ کشانده است چرا؟چون نگاه بشر به دنبال کسب قدرت بوده.

اگر میخواهیم ماندگار باشیم ،اگر می خواهیم بافراز وفرود تاریخ ازبین نرویم وبرای همیشه ماندگار باشیم باید خدمت کنیم باید نگاه مامعطوف به خدمت رسانی باشد دیگر برای ما فرقی نمکند که مثلامن امروز فرماندارشدم تاکی دراین پست ومقام هستم و خواهم بود ؟مهم این است که تا وقتی که هستیم خدمتگذارمردم باشیم .دراین صورت هست که خدابه انسان توفیق ماندگاری و ادامه خدمت می دهد.

پیامبران ،ائمه اطهار و دیگر اولیای الهی از این دسته اند اینها کسانی بودند که نگاهشان به اعمال و رفتار و سکناتشان نگاه قدرت طلبانه نبوده بلکه نگاهی برآمده از تکلیف و آمیخته با حس خدمت گزاری و خدمت رسانی به مردم بوده است .

وصدالبته اگر میخواهیم برای همیشه ودر حافظه تاریخ و ذهن پاک مردم این خطه ولایت مدارماندگار وماندنی باشیم باید خدمت کنیم و خادم راستینی برای مردم و نظام باشیم .انشاءاله در طول تصدی فرمانداری تلاش خواهم کرد که منویات مقام معظم رهبری و سیاستها وراهبردهای دولت تدبیر وامید را سرلوحه مسیر حرکت خود قرار دهم وبا تشکیل اتاق فکر تمام تلاش خودرا برای بهره مندی از همه ظرفیتها وپتانسیلهای موجود به ویژه نخبگان وافراد توانمند در جهت رشد و توسعه بالقوه شهرستان به کار گیرم البته باید دست به دست هم دهیم تا مسیر دشواری راکه پیش رو داریم به سرمنزل مقصود برسانیم و بتوانیم هم افزایی ایجاد کنیم ،نه همسایی واین امکانپذیر نیست مگر با همدلی و همکاری .

البته درگام اول بایستی با بررسی و شناخت کامل از وضعیت موجود و چالش های پیش رو ،نقاط قوت،نقاط ضعف ،فرصتها و تهدیدها برنامه ریزی میان مدت وبلند مدتی برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار گیرد که دراین راستاحتما باید از همه ظرفیتها ،قابلیتها و استعدادها و تجارب در اندیشه ها و دستاوردها به عنوان بزرگترین سرمایه در این منظور استفاده شود تا انشااله با افزایش سرمایه گذاری،گامی مثبت در بهبود شاخص های تولیدی،اجتماعی و اقتصادی بخش مرکزی و گرگن جنوبی به ویژه حل معضل بیکاری،کاهش فقر و حل مسائل زیست محیطی به ویژه آلودگی آب و هوا برداریم.

در این ارتباط دست نیاز را به سوی همه شهروندان به ویژه خانواده معظم شهدا، نهادها،NGOها و … چه آنهایی که در منطقه حاضر هستند دراز میکنم تا به مجموعه فرمانداری یاری برسانند.

امیدوارم خداوند متعال به این حقیر توفیق دهد با کمک همکاران عزیز و مجموعه اداری و مسئولین شهرستان و با حمایت مدیران استانی، وکشوری بتوانم در ایامی که اینجا و در خدمت شما هستم ، خدمتگزار و خادم صادقی برای شما مردم شریف، عزیز و شهیدپرورشهرستان مبارکه باشم.

به قول فردوسی:

بزرگی سراسر به گفتار نیست   دوصد گفته چون نیم کردار نیست

والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته

21

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×