» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » پیام ریاست دانشگاه آزاد مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

پیام ریاست دانشگاه آزاد مبارکه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

شهریور 30, 1393 0212

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه به مناسبت شروع سال جدید تحصیلی گفت : آغازفصل شکفتن شکوفه های دانش و آگاهی را به تمامی عزیزان و پویندگان راه روشنایی و آموزندگان دانش و خرد تبریک و شاد باش می گوییم.
به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با اعتقاد به وفاق، همدلی و هم اندیشی عمومی برای دستیابی هرچه بیشتر به توسعه علمی، آموزشی و اعتلای فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی ، تمام ظرفیت های خود را در جهت دستیابی به دانشگاهی تمدن ساز، پویا و بالنده بکار بسته است.
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در پیام خود خاطر نشان کرد : فرارسیدن بهار علم و دانش و معرفت و سال تحصيلي جديد را که توام با نشاط، امید، بالندگی و تلاش جامعه دانشگاهی کشور است به تمام دانشجویان عزیز، اساتید فرهیخته و کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی و دانش پژوهان و اصحاب علم و معرفت و اندیشه صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم. وی افزود: دانشگاه ها به عنوان مهم ترین مراکز تولید علم و دانش و معرفت و کانون امید، پیشرفت و تعالی جامعه، وظیفه تولید علم، معرفت، آگاهی و عقلانیت و افزایش سطح بهره وری، تعالی و رفاه اجتماعی را برعهده دارند.
دکتر علیان ادامه داد: نبض پيشرفت و تعالی جامعه به دست اساتيد مبرز و دانشجويان آگاه و سخت كوشي رقم مي‌خورد كه با پشتكار و جديت، زمينه عزت و ترقي كشور را فراهم مي‌سازند و اين مهم زماني امكان‌پذير است كه دانشجويان عزيز با بهره‌گيري از خلاقيت، نو‌آوري و استعداد خود و تعامل، همراهي و سعه‌ صدر مسوولان و استفاده از رهنمودهاي اساتيد دلسوز، توانايي‌ها و امكانات در مسیر ارتقاي منزلت دانشجو، كيان دانشگاه‌ و اعتلاي علمي، آموزشي و پژوهشي حرکت کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در ادامه پیام خود می افزاید: دانشگاه آزاد اسلامی که یکی از دستاوردهای بزرگ فرهنگی، آموزشی انقلاب اسلامی به شمار می آید با اعتقاد به وفاق، همدلی و هم اندیشی عمومی برای دستیابی هرچه بیشتر به توسعه علمی، آموزشی و اعتلای فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی ، تمام ظرفیت های خود را در جهت دستیابی به دانشگاهی تمدن ساز، پویا و بالنده بکار بسته است. دکتر علیان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامي كه در مرحله نوینی از حیات تاریخی و اجتماعی انقلاب اسلامی مان و در ارديبهشت ماه سال 1361 با حمايت ماندگار و موثر حضرت امام(ره)، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران پای به عرصه فعالیت نهاد، هم اکنون به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی جهان نقش برجسته ای در فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي و بين‌المللي، رشد و توسعه علمي كشور داشته و حضور درخشان اساتيد فرهيخته و دانشجويان خلاق و مبتكر در همايش‌ها و سمينار‌هاي علمي و رقابت های بين‌المللي موجب ارتقاي بنيه و توان علمي كشور شده است.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد مبارکه با بیش از ربع قرن تلاش و فعاليت خود، هم اكنون داراي بیش از 550 هزار متر مربع فضاي آموزشي و رفاهي، 17 هزار فارغ‌التحصيل، چهارهزار و 350 نفردانشجو، 96 نفر پرسنل، بیش از 80 نفر عضو هيات علمي، 7 مدرسه سما با 12 هزار دانش آموز مي‌باشد و امروزه يكي از مهم‌ترين افتخارات دانشگاه آزاد اسلامي، نقش موثر و چشمگير در عرصه فعاليت‌هاي علمي، فرهنگی، آموزشی وپژوهشي است و این دانشگاه، ارتقاي كيفيت آموزشي، پژوهش محوري و استفاده مجدانه از تمام ظرفيت‌هاي موجود در راستاي تحقق اهداف خود مجدانه پیگیری می نماید. علیان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ پویایی و نشاط در فعالیت های فرهنگی، با رویکرد پژوهش محوری برای فرهنگ سازی و اعتلای فرهنگی به توفیقات مستمری، نظیر کسب4 رتبه برتر در امر اقامه نمـاز طی سال های اخیـر و درخشش چشمگیر در فعالیت های قرآن و عترت،  پژوهش های فرهنگی و … دست یافته است. رییس واحد مبارکه ادامه داد : واحد مبارکه در عرصه تولید مقالات ISI در کشور به رتبه برتر دست یافته است، رشد چشمگیر مقالات ISI ، کسب عناوین برتر مسابقات ورزشی جهانی و رقابت های معتبر علمی و پژوهشی بین المللی بیانگر روند رو به رشد شاخص های علمی و پژوهشی این دانشگاه است. وی در پیام خود می افزاید: تدوین سند راهبردی برای توسعه پژوهش با شاخص های تعریف شده ، کسب مقام های برتر در عرصه های علمی، آموزشی، پژوهشی، ورزشی و المپیـادهای مختلف و مسابقـات جهانی و کسب عناوین برتر در رقابت های جهانی ، کسب بیش از 200 عنوان و مدال در مسابقات ورزشی منطقه،استانی و بین المللی توسط دانشجویان عزیز از دیگر موفقیت های این دانشگاه است. دکترعلیان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد مبارکه سرمايه‌گذاري در زمينه توليد علم، جنبش نرم افزاري، تشکیل كرسي‌هاي نظريه‌پردازي و ایجاد مركز فناوري‌هاي پیشرفته با هدف تبدیل ایده ها و خلاقیت در صنعت و کاربردی شدن دانش در جهت رشد و توسعه رشته‌ها و توسعه علوم نوين را در دستوركار خود قرار داده است.
وی همچنین ادامه داد: گسترش فعاليت‌هاي باشگاه پژوهشگران جوان با حدود بیش از 50 نفر عضو نقش موثری در شکوفایی استعدادهای دانشجویان و توسعه طرح های پژوهشی و اختراعات داشته است و نقش این دانشگاه در تربیت و پرورش نیروهای انسانی متخصص و مجرب و ارتقای علمی ، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور، بی نظیر است.
 دکتر حمید علیان در پایان پیام خود خاطر نشان کرد: اميدوارم دانشجويان عزيز به ویژه دانشجویان جدید، با همت راسخ و عزم جزم، نشاط و اميد، نهايت اغتنام را از فرصت ارزشمند دوره تحصيلي خود بنمايند تا انشاء الله در سايـه سار تلاش و كوشش همـه دانشگاهیان، اساتید مبرز، دانش پژوهان و آينده‌سازان ميهن اسلامي‌مان شاهد ايراني آباد و سـربلند باشيم. از درگاه خداوندمنـان بـراي همگان بهروزي، سلامتي و سعادت مسألت مي‌نمايم.
IMG_0011

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. احسان

    دیگه دیره دیگه دیره خیلی دیره خیلی دیره

    • سبزعلی

      احسان!ازجون دانشگاه آزاد مبارکه چی می خوای؟وای به شهری که کلیدارش …. باشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×