» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان مبارکه/ اختصاصی سایت شمس
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان مبارکه/ اختصاصی سایت شمس

شهریور 29, 1393 0215

مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، از مهدی سلیمانی فرماندار سابق مبارکه تجلیل و تقدیر شد و سید محمدعلی احمدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان مبارکه معرفی شد.

استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار مبارکه اظهار داشت: فرماندار جدید شهرستان مبارکه باید در دسترس تمام نیروها اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب باشد و به تمام امور رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه احمدی فرماندار استاندار است، تأکید کرد: وی وامدار هیچ فردی نبوده و باید براساس شعارها و سیاست‌های دولت تصمیم‌گیری کند.

زرگرپور خاطر نشان کرد: فرماندار جدید نه تنها باید به شعارهای دولت تدبیر و امید اعتقاد داشته باشد بلکه باید مبلغ، مبشر و محقق این شعارها باشد.

وی تصریح کرد: مشکلات و معضلات به قدری زیاد است که دیگر فرصتی برای ناهماهنگی، جهت‌گیری سیاسی و مسائلی از این دست وجود نخواهد داشت.

مدیر ارشد استان تأکید کرد: فرماندار جدید تمام وقت خود را معطوف به حل مسائل شهرستان و عمران و آبادانی این خطه کند.

وی اعتدال، عقلانیت، مردم‌سالاری دینی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را از جمله شعارهای دولت خواند و بیان کرد: تمام مدیران و مسئولان باید دست در دست هم برای تحقق این شعارها تلاش کنند.

زرگرپور با اشاره به اقدامات یک سال گذشته از عمر دولت یازدهم، یادآور شد: افزایش ارتباطات خارجی به حضور 86 هیأت بلند پایه در سطح وزیر و بالاتر، کاهش تورم نقطه به نقطه از 45 درصد به 14 درصد و تورم عمومی از 35 درصد به 25 درصد و اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله فعالیت‌ها و موفقیت‌های صورت گرفته بوده است.

وی ادامه داد: دولت همچنین برنامه خروج از رکود و ورود به رونق اقتصادی با کار کارشناسی را آغاز کرده است.

استاندار اصفهان در خصوص سیاست داخلی بیان داشت: آرامش موجود مثال‌زدنی است و با منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست دولت، آرامش کامل در کشور حاکم است.

زرگرپور اظهار داشت: شهرستان مبارکه با 510 شهید و یک‌هزار و 500 جانباز ‌در عرصه ایثار و شهادت خود را نشان داده و هر چه داریم به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده آنان است.

شایان ذکر است استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان مبارکه با حضور در گلستان شهدای همیشه سرافراز این شهر، نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهیدان زینعلی با پدر مقاوم و استوار این سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

حضور در منزل شهیدان ضیایی و صحبت و گفت‌وگو با پدر گرانقدر و مقاوم چهار شهید والامقام از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به شهرستان مبارکه بود.

گالری عکس اختصاصی سایت شمس شهرستان مبارکه از این مراسم را در زیر مشاهده نمایید:

عکاس: سعید مولوی

 

4 5 6 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 1 2 312

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. احسان

    به سلامتی وارزوی موفقیت.فقط اینکه تاقبل ازانتخابات مجلس فرماندارمحترم باز هم تغییر میکنه!!!؟؟

  2. سبزعلی

    …. خان هم که تشریف دارن….!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×