» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » سلیمانی فرماندار سابق مبارکه: خدمات ارائه شده در برابر بزرگواری مردم ناچیز است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سلیمانی فرماندار سابق مبارکه: خدمات ارائه شده در برابر بزرگواری مردم ناچیز است

شهریور 29, 1393 0014

فرماندار سابق شهرستان مبارکه گفت: خدمات ارائه شده توسط مسوولان در برابر بزرگواری و قدر و شان مردم بسیار ناچیز است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، « مهدی سلیمانی » روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه ، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ارائه هرگونه خدمت به مردم، انجام وظیفه مسوولان است.

وی افزود: مردم شهرستان مبارکه با اعزام بیش از هفت هزار رزمنده به جبهه های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون در عرصه های سیاسی اجتماعی شاهد حضور حداکثری مردم شهرستان مبارکه بودیم، اظهار کرد: میانگین حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در کل کشور 72 درصد، در استان اصفهان 75 درصد و در مبارکه بیش از 80 درصد بود.

وی با بیان اینکه کار و خدمت ارائه شده در مبارکه در مدت دو سال گذشته حاصل تعامل و کارجمعی مسوولان و مردم است، ابراز امیدواری کرد: فرماندار جدید مبارکه با مدیریت صحیح ، ریل حرکت دستگاه های دولتی را به سوی مسیر مطلوب سوق دهد.

فرماندار سابق مبارکه با بیان اینکه حمل و نقل بار شهرستان یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهرستان مبارکه است، گفت: با 33 درصد حمل بار درون استانی و بیش از 20 درصد حمل بار برون استانی از مبدا مبارکه، این شهرستان به قطب حمل و نقل بار استان تبدیل شده است.

سلیمانی با بیان اینکه بر اثر خشکسالی های سال های اخیر خسارات زیادی به کشاورزان شهرستان وارد شد، گفت: بخش عمده ای از خسارات کشاورزان شهرستان مبارکه با تامین آب کشاورزان صحرای مبارکه و کرکوند از طریق کانال مهیار با عنایت و توجه استاندار محترم جبران خواهد شد.

81319351-5962354

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×