» اخبار اپلیکشن موبایل » سایت شمس شهرستان مبارکه یکساله شد + هدیه یکساله شدن سایت!
اخبار اپلیکشن موبایل - اخبار سایت شمس

سایت شمس شهرستان مبارکه یکساله شد + هدیه یکساله شدن سایت!

شهریور 27, 1393 038

با عرض سلام خدمت تمامی همشریان و بازدید کنندگان رسانه شمس شهرستان مبارکه

سال پیش در روز 26 شهریور همزمان با میلاد مبارک امام رضا (ع) رسانه شمس شهرستان مبارکه راه اندازی شد. خدا را شاکریم که توانستیم در سالی که گذشت جایی در بین مردم و جوانان شهرستان باز کنیم و برای اولین بار مردم توانستند جدیدترین بروز ترین اخبار و اطلاع رسانی های شهرستان را با مراجعه به سایت به راحتی دریافت نمایند.

لذا در همین جا از طرف تیم شمس از تمامی دوستانی که ما را از ابتدا در زمینه های ارسال خبر، عکس، کمک در بروز رسانی سایت، مشاوره های فکری و… حمایت و پشتیبانی کردند تشکر می کنیم و از خداوند منان توفیق روز افزون برایشان خواستارم.

همچنین در اینجا اعلام میدارم که رسانه شمس با پتانسیل بالا و بخش های متنوع دیگری از جمله برنامه های افتصادی در برنامه کاری خود دارد که به جرات می توان گفت سایت فعلی با بخش جدیدی که در این پست معرفی می شود به 50 % از اهداف تعیین شده خود دست یافته و انشاء الله با حمایت های شما همشریان سال آینده در چنین روزی بتوانیم با نسخه نهایی سایت در خدمت شما باشیم.

به مناسبت یکساله شدن سایت هدیه ویژه سایت شمس که با تلاش شبانه روزی تیم شمس برنامه نویسی و آماده شد رو نمایی می کنیم:

از این پس شما می توانید در گوشی یا تبلت آندروید خود بروزترین اخبار را دریافت نمایید. با دانلود این نرم افزار جدیدترین اخبار سایت با بروز رسانی اتوماتیک از طریق اینترنت گوشی با سرعت بالا و حجم اندک دانلودی بر روی گوشی شما خواهد بود.

این نرم افزار مخصوص گوشی های آندرویدی می باشد.

در زیر آموزش استفاده از نرم افزار را مشاهده نمایید:

Android_robot

دانلود نرم افزار

آموزش استفاده:

1- ابندا نرم افزار را دانلود نموده و بر روی گوشی موبایل یا تبلت آندروید خود انتقال دهید.

2- نرم افزار را اجرا کنید و نصب نمایید.

3- در ابتدا نرم افزار یک بار بروز رسانی کلی دارد که برای نمایش اخبار باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد تا اخبار نمایش داده شود. در صورتی که گوشی شما به اینترنت متصل باشد بصورت اتوماتیک بروز رسانی اولیه انجام می گیرد.

4- نرم افزار در صورتی که به اینترنت متصل باشد هنگامیکه مطلب جدید در سایت قرار گیرد بصورت اتوماتیک چند ساعت یک بار بروز می شود و اخبار جدید به نرم افزار اضافه می شود.

نکات مهم:

-این نرم افزار مخصوص گوشی ها و تبلت های آندرویدی می باشد.

-برای استفاده از این نرم افزار در مرتبه اول باید گوشی یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد. و پس از آن برای فقط برای دریافت بروز رسانی ها نیاز به اینترنت دارید.

-در این نرم افزار 20 ارسال آخر هر بخش نمایش داده میشود و برای استفاده از آرشیو کامل مطالب به سایت مراجعه نمایید.

-برای بروز رسانی سریع اخبار هر بخش ابتدا وارد بخش شوید و از وسط صفحه مطالب انگشت خود را روی صفحه به سمت پایین بکشید تا آن بخش بروز شود.

-برای اولین بروز رسانی سعی کنید به اینترنت سرعت بالا (وای فای) متصل باشید.

-در صورتی که شما دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارید و هزینه اینترنت گوشی شما زیاد می شود به بخش تنضیمات رفته در قسمت اول (Synchronization) تیک گزینه پنجم (Wi-Fi Only for image) را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه عکس های موجود در مطالب تنها زمانی که گوشی شما به اینترنت وای فای متصل است دانلود و نمایش داده میشود. با فعال کردن این گزینه حجم خیلی پایینی از اینترنت گوشی شما مصرف می شود ولی تصاویر قابل مشاهده نخواهد بود.

-در صورت داشتن هر گونه سوال و مشکل از بخش نظرات همین مطلب یا تماس با ما سایت استفاده نمایید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 3

  1. زينب

    با سلام
    از تلاش شما جوانان خوش ذوق شهرستان مباركه به خاطر يك سال تلاش در امر خبر رساني به مردم شريف شهرستان به صورت كاملا بي طرف تشكر ميكنم اميدوارم موفق و پيروز باشيد

  2. محسن

    باسلام.بنده ازهمه تلاشگران درسایت شمس تشکر می کنم من سایت را همه روزه بازدید می کردم پیشرفت خوبی داشتید به تلاش خودتا ن ادامه دهید انشاالله موفق باشید

  3. سعید

    سایت واقعا عالی داریند… لطفا برای IOS هم نرم افزار بسازید …مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×